Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@06:39:20 GMT

ریزش دیوار بر روی ۳ دانش آموز در هادیشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۸۰۴۶

ریزش دیوار بر روی ۳ دانش آموز در هادیشهر

محمد صبوری امروز در گفت وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: حوالی ظهر امروز سه نفر از دانش آموزان که قصد عزیمت به منزل را داشتند بر اثر تند باد شدید و ریزش دیوار سست مصدوم شدند.

وی افزود: حادثه حوالی ظهر امروز در نزدیکی ورودی شهرک گل ها در جنوب هادیشهر که ۳ دانش آموز دبستان نور شهرک گل ها پایه ششم در حال عزیمت به منزل بودند براثر تندباد و ریزش دیوار مصدوم و فورا توسط شهروندان و اورژانس به بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری گفت: خوشبختانه دانش آموزان خراش سطحی داشته و آسیب جدی ندیده اند و تحویل خانواده هایشان شدند.

وی خاطرنشان کرد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا از دقایق نخست این حادثه پیگیر موضوع بوده و از طریق تلفن جویای احوال دانش آموزان بودند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: حادثه در خارج از مدرسه و در مسیر رویداد بازگشت به منزل اتفاق افتاده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)