Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا کریمی والا سه شنبه شب در نشست خبری سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا این جشنواره، اولین جشنواره قرآن و عترت است که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این جشنواره در ۹ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری، نوآفرینی‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و در ۴۰ رشته برگزار می‌شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ابراز کرد: در مرحله ملی دانشجویان هشت دستگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، فنی حرفه‌ای، فرهنگیان، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و معارف قرآنی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی در خصوص زمان‌بندی برگزاری بخش‌های حضوری جشنواره ملی قرآن و حدیث، عنوان کرد: مسابقات بخش‌های معارفی جشنواره، در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه و مسابقات بخش‌ آوایی از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه شامل رشته‌های اذان، تواشیح، دعا، ترتیل و قرائت و حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود.

کریمی والا خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره ملی قرآن و عترت، یازدهم خردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس

کلیدواژه: کریمی والا جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه قم جشنواره ملی قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین