Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به خسارت بین دو دستگاه خودرو اتوبوس و تیبا، راننده اتوبوس اقدام به ترک صحنه تصادف می‌نماید که در تعاقب احدی از بستگان راننده تیبا اقدام به سنگ پرانی و شکستن شیشه اتوبوس حامل دانشجویان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در پی این اقدام شیشه اتوبوس شکسته و چند نفر دانشجو به صورت سطحی مجروح، بلافاصله توسط ماموران انتظامی شهرستان عامل اصلی سنگ پرانی و احدی از قاصرین شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد در پایان گفت: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با افرادی که به هر نحو بخواهند قانون شکنی کنند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سنگ پرانی به اتوبوس فرمانده انتظامی خرم آباد پلیس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد