Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ جواد فروغی در حاشیه دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ در برزیل  ادامه داد: امیدوارم فدراسیون جهانی  این رویه‌ آزاردهنده را  کنار بگذارد زیرا  ورزشکاران باید همیشه درگیر تفهیم قوانین جدید باشند و این باعث استرس و کاهش تمرکز آنان می شود.

وی در خصوص سطح رقابت های جام جهانی تیراندازی برزیل گفت:  سطح مسابقات با وجود حضور نداشتن خیلی از کشورها،  قابل قبول و خوب است و در مسیر آماده سازی بهتر برای حضور در بازیهای آسیایی چین به ما کمک زیادی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرستار دهلرانی افزود: به طور قطع  هر چه ورزشکاران در میادین بیشتری حضور یابند   تجربه بهتری کسب می کنند و من امیدوارم با تلاش ریاست فدراسیون و همراهی مدیران ورزشی کشور این روند ادامه یابد.

وی در خصوص بازماندن از فینال گفت:  هوای ریودوژانیرو  بسیار شرجی و آزار دهنده است ولی جدای از شرجی بودن هوا،  ماشه تپانچه ام مرا اذیت کرد زیرا با وجود تنظیم کردنش، چند روزی است خوب کار نمی کند. 

امروز در دومین روز مسابقات تیراندازی برزیل، رقابت ها در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر زنان و مردان برگزار شد و با انکه سه تیرانداز کشورمان به فینال این بخش راه یافتند اما موفق به کسب مدال نشدند.

فروغی برگزاری اردوهای منسجم و منظم ، رفع مشکلات ورزشکاران و کاهش دغدغه های آنان،  شرکت منظم در رویدادهای داخلی و خارجی، تعمیر و اصلاح اسلحه تیراندازان ،  تامین مهمات مورد نیاز و برگزاری اردو در کمپ های خارجی را عامل موفقیت تیراندازان عنوان کرد.

مسابقات جام جهانی تیراندازی از روز گذشته (دوشنبه ) به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است و ۱۳ تیرانداز زن و مرد ایرانی در دو رشته تفنگ و تپانچه نیز در این رقابت ها حضور دارند.

برچسب‌ها جواد فروغی بازی های آسیایی 2022 برزیل ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جواد فروغی بازی های آسیایی 2022 برزیل جواد فروغی بازی های آسیایی 2022 برزیل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران