Web Analytics Made Easy - Statcounter



دیدارهای دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها با وجود قبول شکست خانگی مقابل چلسی پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در دومین بازی از شب نخست دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست خانگی 3 بر 2 کهکشانی‌ها مقابل میهمان انگلیسی‌شان همراه شد، هرچند این شکست باعث حذف آنها نشد، چرا که با توجه به برد 3 بر یک شاگردان آنچلوتی در بازی رفت، این نماینده اسپانیا بود که با نتیجه 5 بر 4 در مجموع دو بازی پیروز و به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی که در صعود به مرحله بعد ناکام ماند با گلزنی میسون ماونت در دقیقه 15، آنتونیو رودیگر در دقیقه 51 و تیمو ورنر در دقیقه 75، از حریف خود پیش افتاد. با وجود دریافت این سه گل رئال مادرید از جبران گل‌های خورده مأیوس نشد و در دقیقه 80 با پاس بیرون پای استثنایی لوکامودریچ و شوت سرضرب رودریگو دروازه چلسی را باز کرد. با این گل نتیجه مصاف دو تیم در مجموع 180 دقیقه بازی‌های رفت و برگشت 4-4 مساوی شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه این رئال مادرید بود که بازی را بهتر آغاز کرد و روی یک ارسال اشتباه بازیکنان چلسی، ضدحمله‌ای را از سمت چپ ترتیب داد که حاصل آن سانتر خوب و دقیق وینیسیوس جونیور روی سر کریم بنزمای آزاد بود تا کاپیتان فرانسوی کهکشانی‌ها با یک ضربه سر بی‌نقص کار را تمام کند. گل بنزما اگرچه باعث فرار شاگردان کارلو آنچلوتی از شکست خانگی نشد، اما باعث برتری آنها در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد.

به این ترتیب رئال مادرید با حذف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، انتقام شکست فصل گذشته‌اش در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را از حریف انگلیسی گرفت و بعد از ویارئال دومین نماینده اسپانیا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان شد.

***

حذف ناباورانه بایرن‌مونیخ توسط ویارئال

زیردریایی زرد پس از یوونتوس یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان حذف کرد و شگفتی‌سازی‌هایش را ادامه داد.

در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا به مصاف ویارئال رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت تا با توجه به برتری پیروزی یک بر صفر نماینده اسپانیا در بازی رفت، این زیردریایی زرد باشد که با پیروزی 2 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کند.

این نتیجه غیرمنتظره در حالی رقم خورد که باواریایی‌ها با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه 52 توانسته بودند از میهمان خود پیش بیفتند.

در حالی که بایرن مونیخ داشت به فشار حملات خود برای از هم پاشیدن دفاع چند لایه زیردریایی زرد می‌افزود، این میهمان اسپانیایی بود که برخلاف جریان بازی توسط بازیکن تعویضی‌اش ساموئل چوکوئزه در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساند و موفق به خلق یک شگفتی دیگر شد.

به این ترتیب شاگردان اونای امری پس از حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی، یکی دیگر از بزرگان فوتبال اروپا را هم حذف کردند و به‌عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

در بازی همزمان مصاف خانگی تیم‌های رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید پس از پیروزی 3 بر یک چلسی و تساوی 4-4 دو تیم در مجموع دو بازی، به وقت‌های اضافه کشیده شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس

دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب برگزار می شود تا تکلیف فینالیست دوم هم مشخص شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند (چهارشنبه، 22:30 به وقت تهران). آخرین تمرین این دو تیم که بازی رفت آنها با نتیجه 2-2 به پایان رسید، یک روز قبل از شروع این بازی حساس برگزار شد. در ادامه تصاویری از بازیکنان این دو غول فوتبال اروپا را مشاهده می کنید. 

تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • رئال اسطوره مغضوب بایرن را به برنابئو دعوت کرد
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!