Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:51:21 GMT

پارتی‌گیت| جانسون: عذرخواهی می‌کنم اما استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۸۷۰۰

پارتی‌گیت| جانسون: عذرخواهی می‌کنم اما استعفا نمی‌دهم

به گزارش فارس، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به دلیل حضور در مهمانی در زمان اوج محدودیت‌های کرونایی عذرخواهی کرد اما گفت که از سمت خود کناره‌گیری نمی‌کند.

اخیرا انتشار تصاویر جانسون و تعدادی از مقام‌های ارشد دولتی در زمان اوج اعمال محدودیت‌های کرونایی در سال گذشته میلادی انتقادات شدید جامعه و سیاست‌مداران انگلیس را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن مشخص شد جانسون و نزدیکانش شب خاکسپاری شوهر ملکه انگلیس نیز دو مهمانی برگزار کرده بودند.

«سو گری» فعال مدنی انگلیسی در گزارش خود درباره نقض محدودیت‌های کرونایی توسط وضع‌کنندگان آن‌ها نوشت که  توجیه برخی اقدامات دولت دشوار است.

این در حالی است که پیش‌تر «کر استارمر» رهبر حزب کارگر انگلیس گفته بود، اگر گزارش سو گری نشان دهد جانسون از قوانین سرپیچی کرده باشد باید استعفا کند. جانسون نیز در جلسه پارلمان تصدیق کرده بود اگر ثابت شود که تخلف کرده است باید استعفا دهد.

جانسون  در واکنش به انتشار گزارشی ۱۲ صفحه‌ای از تخلفات صورت گرفته  گفت: «می‌خواهم بگویم که عذرخواهی می‌کنم. عذرخواهی می‌کنم کارهایی که انجام دادیم درست نبودند و بابت نحوه مدیریت این مسئله نیز متأسفم.»

بوریس جانسون حدود ۲ سال قبل به کرونای شدید مبتلا شده بود و مدتی را در بیمارستان گذراند. شدت ابتلای وی به کرونا به حدی بود که در برهه‌ای، مقام‌های بیمارستانی، خود را برای اعلام مرگ جانسون آماده کرده بودند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس چهارشنبه شب مناطقی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

در ادامه تجاوزات آمریکایی انگلیسی به اهداف جنبش انصارالله یمن، رسانه‌های یمنی امشب هم از تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به مناطقی از استان صعده در شمال یمن خبر دادند.

به گزارش المسیره، جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در این تجاوز هوایی، چهارشنبه شب بار دیگر، مناطقی را در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

کد خبر 6094722

دیگر خبرها

  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • شمال یمن بمباران شد
  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس