Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ تمام نشدنی است.

رئال مادرید با وجود شکست 3-2 خانگی مقابل چلسی، در مجموع با نتیجه 5-4 راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و در این میان لوکا مودریچ نقشی اساسی ایفا کرد.

طرفداری | بهترین بازیکن میدان در پایان بازی، طی گفتگو با BT Sport گفت:

باورنکردنی بود، این بازی غیرقابل وصف است. ما مرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از اینکه به گل برسیم، روی طناب حرکت می کردیم. چلسی سه گل خوب به ثمر رساند، و شاید گل سوم کمی با خوش شانسی همراه بود که توپ تغییر جهت داد. نمی توانم بگویم که بد بازی کردیم، اما آنها از موقعیت های خود خوب استفاده کردند و به گل رسیدند.

ما تسلیم نشدیم و به خود باور داشتیم. این رئال مادرید است، ما هیچوقت تسلیم نمی شویم. شخصیت بزرگی از خود نشان دادیم. این ورزشگاه و هواداران خیلی کمک کردند. وقتی 3-0 در حال شکست بودیم، آنها همچنان تشویق می کردند و این انرژی مضاعفی به ما داد که به ادامه کار و بازگشت به بازی باور داشته باشیم.

تمجید از کارلو آنچلوتی

سرمربی چند تعویض فوق العاده انجام داد و آنها خوب کار کردند. آنها تأثیر بسیار زیادی روی بازی داشتند. قطعاً تجربه بین المللی او نقش مهمی ایفا کرد. امروز این کمی به ما کمک کرد. این یک پیروزی تیمی بود. با تمام مصدومیت ها... فرلاند، مارسلو، ناچو،... حالا خوشحالیم.

تمجید از عملکرد چلسی

حتی بعد از بازی رفت هم می دانستیم که کار سختی خواهیم داشت، چون به نظر من چلسی سخت ترین حریفی است که می توان مقابلش قرار گرفت. بازی های زیادی از آنها را دیده ام چون دوستم متئو کواچیچ آنجا بازی می کند. آنها تیم بسیار سرسخت، فیزیکی و منسجمی هستند. می دانستیم که بازی سختی خواهد بود و همینطور هم شد. این شکست بسیار شیرین بود.

 اتلتیکو مادرید یا منچسترسیتی؟

باید ببینیم چه می شود، اگر می خواهید در این تورنمنت به قهرمانی برسید، باید همه تیم ها را شکست دهید. برای ما حضور در نیمه نهایی مهم بود و حالا اینجا هستیم، بنابراین می توانیم تا فردا لذت ببریم.

تمدید قرارداد

من سال به سال پیش می روم. فعلاً مهم ترین چیز این است که راهی نیمه نهایی شده ایم. سعی می کنم محبتی که از هواداران دریافت می کنم را با ارائه تمام توانم درون زمین، به آنها برگردانم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی؛ مقصر همه جام نگرفتن ها من هستم! حقیقی: حرف مفت می زنند که من پنالتی گیر نیستم / فیلم پیراهن اول احتمالی آرژانتین در جام جهانی 2022 / عکس نام کریم بنزما در صندوق رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید