Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:34:30 GMT

استفاده از اتوبوس‌ گردشگری در طول سال

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۹۱۲۱

استفاده از اتوبوس‌ گردشگری در طول سال

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری در باغ فدک، گفت: افزایش تعداد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر و در طول سال می‌تواند ایده خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران در آثار و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان باشد.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه مدیریت خوبی را در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان شاهد بودیم، اظهار کرد: اگر در شرق، جنوب و غرب اصفهان مجموعه‌ای مانند باغ فدک ایجاد شود در تمام ورودی‌ها شاهد اسکان بی‌دغدغه مسافران خواهیم بود که می‌تواند به ارائه خدمات بهتر نیز کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای بهبود کیفیت ارائه خدمات نوروزی توسط شهرداری اصفهان بهتر بود تشکیلات و کمیته‌ها در مقیاس کوچک‌تر در مناطق نیز فعال می‌شدند تا با ستاد مرکزی هماهنگی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری در باغ فدک، گفت: افزایش تعداد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر و در طول سال می‌تواند ایده خوبی برای بازدید مسافران و گردشگران در آثار و اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان باشد.

وی از با بیان اینکه برخی خدمات سفر از روز یازدهم فروردین تعطیل شد، افزود: در ایام تعطیلات نوروز با توجه به تعداد زیاد مسافران در اصفهان ضروری بود، تمام خدمات تا روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین به مسافران ارائه شود.

شریعتی در خصوص بازدیدها و نظارت‌های نوروزی از نحوه خدمات‌رسانی در مناطق شهری به مسافران نوروزی، اظهار کرد: در هر منطقه استعداد و ظرفیت‌های خدمت‌رسانی مختلفی وجود دارد و در بازدیدهایی که در ایام نوروز انجام دادیم مشخص شد که در برخی مناطق و حوزه‌ها کمتر کار شده بود.

وی با بیان اینکه جای نمایشگاه‌های صنایع دستی در ورودهای اصفهان خالی است، خاطرنشان کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های محلی می‌تواند فرصتی برای استفاده از ظرفیت اصناف، معرفی کالا و خدمات آنها باشد.

کد خبر 567702

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان مدیریت شهری ستاد خدمات سفر شهر اصفهان برنامه ریزی شهری مصوبات شورای ششم مدیران شهری شورای ششم اصفهان اتوبوس گردشگری سفرهای نوروزی مسافران باغ فدک رضایت شهروندان خدمات شهری اسکان نوروزی مدیریت شهری اصفهان اسکان مسافران نوروزی در اصفهان رونق گردشگری وضعیت سفرهای نوروزی توسعه گردشگری عضو شورای اسلامی شهر اصفهان احمد شريعتي راه ۴ ساله شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

سید محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در ماه اردیبهشت به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شده است. 

او افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر تعلیق شد. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیز به دلایلی از جمله نداشتن فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره کل میراث فرهنگی استان لغو شده است.

به گفته حسینی نسب، شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آنها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

او همچنین گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان