Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، منصور شیشه‌فروشمدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص فرود اضطراری هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان اظهار داشت: هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD۸۳ با پرواز شماره ۵۷۱۳  از مبدا کیش به مقصد تهران، شامگاه سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ طی فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی پیرامون علت این فرود اضطراری افزود: این هواپیما در ساعت  ۲۳:۳۵ محلی در فاصله ۴۰ مایلی  اصفهان به دلیل از دست دادن یکی از موتورها اعلام وضعیت اضطرار نموده که به دنبال آن در ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه در فرودگاه اصفهان به زمین نشسته است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر بوده است که خوشبختانه به موجب فرود موفق و بموقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان با سانحه و اتفاق ناگوار برای مسافران مواجه نشده است. 

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد به دنبال ارائه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آنها به مقصد تهران فراهم شود. فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

کد خبر 669502 برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران خبر مهم استان اصفهان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران خبر مهم استان اصفهان حوادث ایران فرودگاه اصفهان فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)