Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:37:03 GMT

ضرورت پیوست جهادی در مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۹۳۳۶

ضرورت پیوست جهادی در مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمدحسین طبرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی پیوست جهادی نداشته باشند، قطعا آسیب خواهند دید.

‌وی افزود: کمتر از یک دهه از عمر این مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی می‌گذرد، این مجموعه‌ها کاملا مردمی و در راستای انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و در حوزه‌های مختلف و موضوعات مختلف کانون‌های تخصصی راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبرستانی ادامه داد: ما ناخواسته وارد عرصه‌های مختلف شدیم، ذائقه‌ها و گفتمان‌ها سمت خدمت رفت؛ هیات‌ها را در این سال‌ها ببینید الان هیچ هیاتی را نمی‌توان پیدا کرد که پیوست جهادی و خدمات اجتماعی نداشته باشد؛ حداقلش بسته‌های معیشتی است عمدتا وارد این عرصه شدند.

و‌ی با اشاره به اینکه اگر مجموعه‌های فرهنگی تبلیغی پیوست جهادی نداشته باشند قطعا آسیب خواهید دید، افزود: نگاه کنیم ائمه معصومین(ع) محورشان خدمت به مردم بود؛ اوج کارشان خدمت به مردم بود و اگر دغدغه‌های مردم را درک نکنیم نمی‌توانیم کار خوب را تحویل مردم بدهیم.

این مسوول بیان کرد: اگر کانون فرهنگی گره از کار مردم باز نکند، دین خدا را یاری ندهد آن کانون فرهنگی ناکارآمد است.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: پیوست جهادی کانون فرهنگی هیات ها مجموعه های فرهنگی پیوست جهادی مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

در ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم گروه جهادی پزشکی منجی با حضور جمعی از پزشکان و متخصصین با مشارکت گردان شهید صابری در راستای مکتب حاج قاسم، شبکه بهداشت و درمان انار، مجتمع مس سرچشمه، بنیاد شهید، ائمه جمعه انار و امین شهر بخشداری انار و شورای اسلامی و شهرداری امین شهردر تخصص‌های:


داخلی غدد و گوارش، دندانپزشکی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، مشاوره پوست و مو، توانبخشی قلبی و ریوی، مشاوره روانشناسی، تداخلات دارویی، ارتوپدی، طب تراز و عمومی در تاریخ جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه با حضور در مرکز جامع سلامت امام سجاد (ع) امین شهر به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته و مراجعین با حضور در این جمع جهادی به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  گفت: گروه جهادی پزشکان ناجی پزشکانی هستند که ما از تاریخ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان انار میزبان هستیم.

 وی در ادامه گفت: چندماه پیش این گروه در لطف آباد انار خدمت رسانی کردند و این سری این گروه در روستای بیاض، امین شهر و گلشن به مردم ارائه خدمات بصورت رایگان میدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری