Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلداری گفت: سال گذشته در مجموع ۲۴۰ هزار فقره بازرسی توسط بازرسان اتاق‌های اصناف استان از صنوف مختلف رسته‌های تولیدی تا خدماتی انجام گرفت که در این زمینه ۲۰ هزار فقره فرم گزارش به ارزش ۲۳۲ میلیارد ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: همچنین در این مدت ۱۹ هزار و ۱۳۰ شکایت مردمی از صنوف استان به صورت شفاهی و چهار هزار و ۴۰۰ شکایت مردمی به صورت کتبی از طریق سامانه‌ها و پایگاه‌های مختلف دریافت شد که در این زمینه به شکایت ۲ هزار و ۵۰ نفر در محل رسیدگی و رضایت شاکی جلب شد و ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به شاکیان بازگردادنده شد، هزار و ۳۵۰ پرونده نیز در این مورد بدون جلب رضایت شاکی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: در خصوص گشت‌های بازرسی که به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تبعیت از تعطیلی‌های همگانی در ایام شیوع کرونا در خراسان رضوی انجام گرفت، با انجام ۲۶۰ هزار بازرسی از صنوف توسط چهار هزار و ۸۰۰ اکیپ مشترک بازرسی اتاق‌های اصناف استان، چهار هزار و ۵۵۰ اخطار کتبی صادر شد، هزار و ۷۵۰ فرم تخلف تنظیم شده و هزار و ۶۵۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و تعطیلی‌های اجباری، مهر و موم شد.

دلداری گفت: در طرح ویژه نظارت نوروزی، ۱۲ هزار و ۸۰۰ بازرسی از صنوف سطح شهر از ابتدای نوروز تا پایان ۱۴ فروردین ماه امسال انجام گرفت که در این زمینه هزار و ۵۶۰ فرم تخلف به ارزش ۳۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او گفت: در این مدت سه هزار و ۲۵۰ فقره شکایت تلفنی از سامانه‌های ارتباطی مختلف و ۳۵۰ مورد شکایت حضوری در نوروز امسال دریافت شد که در این خصوص یک میلیارد ریال به شاکیان بازگردانده شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در نوروز امسال ۱۰ واحد صنفی متخلف در مشهد بسته و پرده تخلف بر سردر ۱۱ واحد صنفی نصب شد که زمینه فعالیت آن‌ها توزیع نان، مواد غذایی و مواد پروتئینی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی نانوایی های خراسان رضوی دستورالعمل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه

علی مرادی با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان کرمانشاه، گفت : از مجموع ظرفیت حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی سدهای استان، هم اکنون ۶۴.۹۱ درصد آن پُر است.

وی میزان ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه را ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان ذخیره سدها به ترتیب مربوط به سدهای گاوشان و داریان است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه درباره وضعیت سرریز سدهای استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر تنها سد «تنگ حمام» در شرایط سرریز قرار دارد و ظرفیت مابقی سدهای استان تکمیل نیست، چون در کنار ورودی که این سدها دارد، خروجی و مصرف نیز دارند.

وی با بیان اینکه آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲) تاکنون حدود یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون مترمکعب بوده، خاطرنشان کرد: بیشترین آورد را نیز در سد داریان به میزان حدود ۱.۴ میلیارد مترمکعب داشتیم، اما چون این سد دارای نیروگاه است میزان خروجی آب آن نیز قابل توجه می‌باشد.

به گفته مرادی، پس از داریان بیشترین آورد سدهای استان در سال آبی جاری مربوط به سد گاوشان با حدود ۷۲ میلیون مترمکعب و کمترین نیز مربوط به سد گیلانغرب به میزان ۱.۶ میلیون مترمکعب بوده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه درباره آورد حاصل از بارش‌های اخیر نیز عنوان کرد: هنوز بخشی از رواناب حاصل از بارش‌ها وارد سدها نشده و آورد این بارش‌ها در آمار هفته آینده خود را نشان خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه