Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: قرار نیست ملی‌پوشان درباره تصمیمات فدراسیون جبهه بگیرند بلکه باید مانند سرباز تابع باشند.

مسعود لشگری در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو اظهار داشت: فدراسیون تکواندو سه کمیته فنی در بخش‌های پومسه، کیوروگی و امورات جاری دارد که تمام تصمیمات فنی فدراسیون در این کمیته‌ها گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس کمیته فنی کیوروگی برنامه‌های تمام مربیان را بررسی و کادرفنی تیم‌های ملی رده‌های سنی را معرفی کرد. بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان، علی‌محمد بسحاق تیم امید مردان و مینو مداح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان معرفی شدند.

وی افزود: این مربیان تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت و پس از آن کمیته فنی با توجه به عملکرد کادر فنی تیم‌های ملی مختلف در ۶ ماه نخست تصمیم‌گیری خواهد کرد. در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ رویداهای بین‌المللی زیادی را خواهیم داشت، از این رو قصد داریم برای پشتوانه‌سازی، تیم امید در برخی از مسابقات شرکت کند.

*تکواندوی ایران خیلی قهرمان و مربی کاربلد دارد

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در خصوص انتقادات مهدی پوررهنما ملی‌پوش پاراتکواندو عنوان کرد: تیم ملی پاراتکواندو در سال ۲۰۰۹ با سرمربی‌گری بیژن مقانلو و با ۲ ورزشکار آغاز به کار کرد. هیچ کس پاراتکواندو را نمی‌شناخت، اما آن تیم قهرمان آسیا و جایگاه سومی جهان را کسب کرد. در ادامه هم پیام خانلرخانی که تجربه مربیگری پاراتکواندو را نداشت، بسیار موفق عمل کرد و توانست عناوین قابل توجهی همراه با مدال‌آوری در پارالمپیک را داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون تکواندو اضافه کرد: کمیته فنی در بخش پاراتکواندو به جمع بندی رسید و در گروه بانوان عاطفه کشاورز و در بخش مردان مرتضی سلطانی مسئولیت این تیم را برعهده گرفتند. رزومه این مربیان هم مشخص است؛ سلطانی در تکواندو بسیار شناخته شده است. خانلرخانی هم مربی کاربلدی است و مطمئناً در جای دیگر از دانش و تجربیات‌شان استفاده خواهد شد. در گذشته کارشناسان تکواندو به فدراسیون انتقاد می‌کردند که چرا یک مربی باید تا آخر در یک پست ابقا شود و باید به سایر مربیان هم فرصت داده شود. تکواندوی ایران خیلی قهرمان و مربی کاربلد دارد که باید به همه آنها فرصت داده شود.

*قرار نیست بازیکنان درباره تصمیمات فدراسیون جبهه بگیرند 

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در مورد انتخاب اعضای کادر فنی تیم‌های ملی یک تصمیم مدیریتی است. انتخاب‌های فدراسیون و کمیته فنی طبق ملاحظات و صلاح مجموعه اتخاذ می‌شود. ملی‌پوشان باید تابع باشند و هیچ گاه احساسی صحبت نکنند. قرار نیست بازیکنان در مورد این تصمیمات فدراسیون جبهه بگیرند و همیشه این گونه بوده است که ملی‌پوشان تیم‌های مختلف ورزشی همانند سرباز هستند.

لشگری در پایان در مورد زمان برگزاری مسابقات معوقه رقابت‌های لیگ‌های برتر کشور خاطرنشان کرد: در سال گذشته به دلیل شرایط کرونا و همچنین برگزاری چهار رویداد بین‌المللی به تعویق افتاد. بر همین اساس نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی به منظور ادامه این مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون، سرپرستان و مربیان تیم‌ها در دو گروه مردان و زنان چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لشگری: به دنبال بهترین گزینه برای هدایت تیم‌های ملی تکواندو هستیم/ معرفی سرمربیان تیم ملی پاراتکواندو

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو مسعود لشگری سرپرست دبیر فدراسیون تکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تکواندو تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو فنی تیم های ملی ملی پوشان کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد