Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پاشا شجاع زاده» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا  به بازی اخیر خود با تیم کیا تهران اشاره کرد و افزود: کیا تهران یکی از تیم های قدرتمند کشور است اما مردان پاشا البرز با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راه این تیم قرار دارد توانست در یک بازی جنگنده و متفکرانه با ۲ گل امتیاز این بازی را کسب کند.

ویبا بیان اینکه در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور قرار داریم،  اضافه کرد: آخر هفته  جاری نیز میهمان پیام وحدت خراسان هستیم که این تیم کمک های زیادی به خصوص در بخش سخت افزاری از استان خود دریافت می کند، کمک هایی که نیاز است به تیم هایی از جمله مردان پاشا که طبق گفته های مقام معظم رهبری در راستای رشد و سلامت جامعه و جوانان فعالیت می کنند نیز  ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع زاده گفت: مجموعه مردان پاشا  بخش خصوصی است و امروز با هزینه های زیادی دست به گریبان است و از نظر مالی در مضیقه به سر می برد در چنین شرایطی انتظار ما این است که یک ورزشگاه را ۱۰ روز یک بار به صورت رایگان به مدت ۲ تا سه ساعت در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم میزبانی مسابقات را داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز مردان پاشا برای صعود به مرحله بالاتر و نشان دادن فوتبال البرز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت، همراهی و همدلی مسوولان ورزش استان است تا بتوانیم علاوه بر رشد فوتبال این استان در راستای حفظ سلامت جامعه نیز قدم برداریم.

برچسب‌ها البرز مقام معظم رهبری فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مقام معظم رهبری فدراسیون فوتبال ایران البرز مقام معظم رهبری فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شده اند تا به ساری بروند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می شود.

بازی دو تیم فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه وطنی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان