Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن قهوه چی که یکی از امضا کنندگان نامه استیضاح چهار عضو مجمع بود امضای خود را پس گرفت!

در صف حامیان اندک در مجمع فدراسیون فوتبال شکاف افتاد.

به گزارش طرفداری، در حالیکه ۱۳ حامی شهاب عزیزی خادم در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال یک بازی جدید را طراحی کرده بودند تا اعضای مجمع چهار عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را عزل و استیضاح کنند، یکی از این ۱۳ نفر، با ارسال نامه‌ای به حسن کامرانی‌فر، دبیرکل مورد علاقه و مورد اعتماد شهاب عزیزی خادم امضای خود را پس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن قهوه چی، رئیس هیات فوتبال استان خراسان جنوبی که از او به عنوان یکی از ۱۳ حامی شهاب عزیزی خادم یاد می شد، نامه ای برای حسن کامرانی‌فر فرستاده و اعلام کرده امضای خود را  نامه عزل احسان اصولی، احمدرضا براتی و مهرداد سراجی پس می‌گیرد.

حامیان شهاب عزیزی خادم مدعی بودند می‌خواهند مجمع را علیه این سه عضو هیات رئیسه و همچنین علیه طهمورث حیدری دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بسیج کنند تا این چهار نفر روز دهم خرداد در جلسه فوق العاده مجمع عمومی فدراسیون فوتبال عزل شوند. حسن قهوه چی آخرین کسی نیست که امضای خود را پس می گیرد و این مانور حامیان اندک شهاب عزیزی خادم نیز شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

مانور 13 نفره حامیان شهاب عزیزی خادم در مجمع؛ بلوف استیضاح!

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر تاریخچه ظهور گربه های سیاه در تاریخ پرسپولیس | از راه آهن و وحدت تا آلومینیوم اراک امیرحسین حسین زاده قربانی جدید فضای مجازی واکنش اهالی فوتبال به دیدار رئال مادرید و چلسی؛ لیگ قهرمانان شما را نا امید نمی کند! واکنش طعنه آمیز ویارئال به حذف بایرن مونیخ: به لیگ کشاورزان خوش آمدید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم امضای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد