Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@18:29:30 GMT

توقف تولید دو کارخانه بوش در چین به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۷۹۹۰۸

توقف تولید دو کارخانه بوش در چین به خاطر کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شرکت آلمانی تامین‌کننده قطعات خودرو بوش اعلام کرد که تولید در دو کارخانه شهرهای شانگهای و چانگچون چین را به دلیل پیروی از سیاست‌های دولت برای مهار افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ متوقف کرده است.

بوش در بیانیه‌ای گفت: ما در حال حاضر شاهد اثرات موقتی بر منابع لجستیک و زنجیره تامین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زنجیره تامین را تا حد امکان حفظ کنیم و به تقاضاها پاسخ دهیم. چین محدودیت‌های شدیدی را برای مهار شیوع نوع بسیار مسری اُمیکرون در بسیاری از مناطق از جمله استان جیلین و شانگهای اعمال کرده است.

به نقل از رویترز، فروش خودرو در ماه مارس با توجه به محدودیت‌های کووید کاهش یافت البته تسلا، فولکس واگن و تویوتا از جمله خودروسازانی بودند که تاثیر محدودیت‌ها را بر تولید احساس کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز یازدهم رمضان چین ویروس کرونا محدودیت های کرونایی کارخانه بوش توقف تولید ماه رمضان طرح ترافیک 1401 آلودگی هوا دعای روز یازدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۷۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم وفناوری آنا، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، گفت: اتفاقی که در این چند سال به وجود آمده کنترل تورم و کاهش خلق پول توسط بانک‌ها است و هماهنگی بی‌نظیر سازمان‌های مختلف در جلوگیری از خلق پول است.

وی افزود: البته این نگرانی وجود دارد که کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها می تواند تاثیری منفی بر تامین مالی و رشد تولید داشته باشد که با استفاده از ابزار‌های نوینی مانند برات الکترونیکی می‌توان از روش‌های جدید تامین مالی بهره برد.

محرمیان گفت: اگر همکاری بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نبود این‌پروژه به سرانجام نمی‌رسید و باید از همه دست‌اندرکاران این ابزار مالی تشکر کرد.

زیرساخت‌های زنجیره تامین مالی برات الکترونیک فراهم می شود

اکرمی، خزانه دار کل کشور نیز در این نشست اظهارکرد: یکی از ابزار‌های مالی زنجیره تامین مالی برات الکترونیک است و خزانه‌داری کل کشور نیز به عنوان نهاد منتشر کننده این ابزار تلاش کرد تا زیرساخت‌های آن فراهم شود.

وی گفت: تفاوت اصلی این روش با روش‌های سنتی توجه به مدیریت ریسکی است که بانک عامل آن را متقبل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد