Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت ارتباط با خدا، پاک کردن دل‌ها و کسب روحانیت و معنویت است.

امام جمعه زاهدان گفت: همه مردم به کسب این معنویات نیازمند هستند، اما طلاب و روحانیون به واسطه انتقال این معنویت به سایر اقشار مردم بیشتر از دیگران نیازمند ارتباط با خدا و کسب معنویت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: یکی از عناوین طلبگی و از جمله افتخارات طلاب این است که آن‌ها را تحت عنوان سرباز امام زمان (عج) می‌شناسند.

به گفته محامی : سرباز، وظیفه سربازی دارد و محل خدمت و جبهه خود را تعیین نمی‌کند و چنین عملکردی در دستگاه خدا محفوظ است.

امام جمعه زاهدان گفت: ما سرباز امام زمان (عج) هستیم و اگر به درستی سربازی کنیم فرماندهی ایشان به نحو احسن انجام می‌شود و باید توجه داشته باشیم فرمانده‌ای که ما سرباز او هستیم معدن کرامت، رحمت الهی و واسطه فیض خداوند است و امکان ندارد که به سربازی ما توجهی نداشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرباز امام زمان نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند