Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دارا فرامرزی از افزایش وصول حقوق معادن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این افزایش، ناشی از ساماندهی برداشت‌های مواد معدنی، وصول مطالبات معوق و فعالیت‌های استخراجی معدنکاران و صنایع معدنی در سطح استان است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۶ فقره پروانه بهره‌برداری معتبر معدن در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۶ معدن فعال و مابقی غیرفعال  و یا در حال تجهیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ظرفیت استخراج اسمی سالیانه این معادن بیش از پنج میلیون تن است که با استخراج واقعی بیش از ۲.۵ میلیون تن در سال فعالیت می‌کنند.

فرامرزی ادامه داد: ذخیره قطعی شناسایی شده معادن دارای پروانه بهره‌برداری استان، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تن است.

 معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: معادن موجود استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سرمایه‌گذاری بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۲۰ نفر هستند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مواد معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد شامل مواد اولیه سیمان، آجر، گچ، سلستین، بوکسیت، مصالح ساختمانی، گوگرد ، فسفات و... هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس معاون ضمن معادن کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

گوجه فرنگی و لیمو دو میوه خاص هستند که برای درمان سرما خوردگی بسیار موثر هستند.

گوجه فرنگی برای سرماخوردگی:

آب گوجه فرنگی نوشیدنی محبوبی است که طیف گسترده‌ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها را برای بدن تأمین می‌کند. آب گوجه فرنگی بسیار مغذی است و سرشار از بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است. به عنوان مثال، نوشیدن فقط 1 لیوان (240 میلی لیتر) آب گوجه فرنگی تقریباً نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین می‌کند و 22٪ از نیازهای ویتامین A شما را به صورت آلفا و بتاکاروتنوئیدها برآورده می‌کند. آب گوجه فرنگی و سایر محصولات گوجه فرنگی ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

لیمو برای سرماخوردگی:

لیمو منبع خوبی از ویتامین C است. همانطور که می‌دانید در زمان سرماخوردگی خوردن ویتامین c بسیار مهم است. یک لیمو حدود 31 میلی گرم ویتامین C را تأمین می‌کند، که 51 درصد از میزان مورد نیاز مصرف روزانه مرجع (RDI) است. تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین C خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را کاهش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین