Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز که در این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه با فقر آموزشی در استان مواجه هستیم، گفت: منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر فردیس با توجه به کمبود فضای آموزشی در این شهر تصمیم به تامین و واگذاری ۱۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و فردیس را عملیاتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به‌ فقر سرانه آموزشی، مهاجر پذیری و تراکم بالای جمعیت دانش آموزی در کلاس‌های درس شهر فردیس این تصمیم که یکی ازمطالبات چندین ساله و به حق مردم این شهر بوده از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر اتخاذ شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: موضوع واگذاری این زمین‌ها در قالب طرح پیشنهادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و فردیس به کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شد که با نظر مساعد همه اعضا و به اتفاق آرا با دوفوریت و اصل طرح موافقت و تصویب شد.

حجرگشت این مصوبه را یکی از اقدامات ماندگار در کارنامه عملکردی شورای اسلامی شهر فردیس دانست و یادآورشد: لازم است در حوزه آموزش و پرورش هر چه سریعتر نسبت به احداث این مدارس اقدام شود تا شهروندان فردیس طعم شیرین این اقدام شورا را به عینه حس کنند.

وی یادآور شد: در سی و ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس که در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار و مصوب شد که شورا های اسلامی وشهرداری نسبت به تامین زمین آموزشی برابر تکلیف قانونی اقدام نمایند که شورای اسلامی و شهرداری فردیس در تامین ۱۰ قطعه زمین، این مصوبه شورای آموزش و پرورش را اجرا کردند.

حجرگشت میانگین تراکم دانش آموزی در کلاس‌های درس  البرز را  ۳۲.۵ نفر ذکر کرد که برای کاهش این تراکم و ساخت فضاهای آموزشی در استان البرز نیاز به واگذاری زمین از سوی فرمانداری، شورای اسلامی شهر و روستا و شهرداری‌های فعال در البرز داریم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز سرانه آموزشی البرز کرج فردیس شورای شهر مدیریت شهر شورای اسلامی شهر آموزش و پرورش شهر فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین