Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مدتی پیش خبری در خصوص فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی در چند عطاری واقع در محدوده خانی‌آباد نو به ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد نو اطلاع داده شد که درپی آن تحقیقات اولیه انجام و مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نیز  هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام  و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در این عطاری‌ها که تعدادشان به ۴ باب می‌رسید، متوجه شدند که همگی آنان داروهای تقلبی را از یک کارگاه خانگی دریافت می‌کنند که در همین راستا ضمن برخورد با تخلف عطاری‌های مذکور، ماموران به محل این کارگاه که یک ساختمان مسکونی فرسوده بود، مراجعه کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در محل این ساختمان ۲ تن دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، گفت:‌ همچنین در بازرسی از این محل چندین هزار پوکه خالی کپسول و مقادیر قابل توجهی پودر و برچسب داروهای مختلف کشف و ضبط شد.

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت:‌این افراد در اعترافات خود اقرار کردند که با  تهیه پوکه خالی کپسول‌های دارویی اقدام به پرکردن آن با پودرها کرده و آن را تحت عناوین کپسول لاغری، کپسول ترک اعتیاد، کپسول افزایش قوای جنسی، کپسول افزایش وزن و ... و با قیمت‌های بالا به عطاری‌ها داده تا به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه محتویات داخلی این کپسول‌ها و ترکیبات پودرها برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه برده شد، گفت:‌نتایج اولیه نشان می‌دهد که داخل این کپسول‌ها آرد نخود و... ریخته شده و آنها فاقد هرگونه خاصیت دارویی و درمانی بودند. متاسفانه افراد سودجو با سوءاستفاده از برچسب داروهای اصلی و چسباندن آن بر روی این کپسول‌ها اقدام به فریب برخی از مشتریان نیز کرده بودند.

اقلام کشف شده از متهمان

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره اینکه این افراد چگونه اقدام به تهیه پوکه خالی کپسول‌ها کرده بودند، نیز گفت: اتفاقا این موضوع در حال بررسی است. چون اساسا پوکه خالی کپسول باید در اختیار شرکت‌های داروسازی باشد و باید دید که این افراد چگونه این اقلام را تهیه کرده‌اند.

بهرامی با بیان اینکه علاوه بر ۲ متهم دستگیر شده، تعدادی از همدستان آنان نیز مورد شناسایی قرار گرفته و تحت تعقیب هستند، گفت: برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد به اتهام جعل و تولید داروی غیربهداشتی و تقلبی به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

کد خبر 669528 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی اعتیاد - معتاد دارو سلامت جنسی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی اعتیاد معتاد دارو سلامت جنسی حوادث ایران کپسول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!