Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@21:59:49 GMT

۱۰ قطعه زمین در فردیس به آموزش و پرورش واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۰۵۷۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

علی حجرگشت» گفت: منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر فردیس با توجه به کمبود فضای آموزشی در این شهر تصمیم به تامین و واگذاری ۱۰ قطعه زمین با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس را عملیاتی کرد.

او تصریح کرد: با توجه به‌ فقر سرانه آموزشی، مهاجر پذیری و تراکم بالای جمعیت دانش آموزی در کلاس های درس شهر فردیس این تصمیم که یکی ازمطالبات چندین ساله و به حق مردم این شهر بوده از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: موضوع واگذاری این زمین‌ها در قالب طرح پیشنهادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس به کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شد که با نظر مساعد همه اعضا و به اتفاق آرا با دوفوریت و اصل طرح موافقت و تصویب شد.

حجرگشت این مصوبه را یکی از اقدامات ماندگار در کارنامه عملکردی شورای اسلامی شهر فردیس دانست و یادآورشد: لازم است در حوزه آموزش و پرورش هر چه سریعتر نسبت به احداث این مدارس اقدام شود تا شهروندان فردیس طعم شیرین این اقدام شورا را به عینه حس کنند.

او گفت: در سی و ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس که در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد،مصوب گردید که شورا های اسلامی وشهرداری نسبت به تامین زمین آموزشی برابر تکلیف قانونی اقدام نمایند که شورای اسلامی و شهرداری فردیس در تامین ۱۰ قطعه زمین، این مصوبه شورای آموزش و پرورش را اجرا کردند.

او میانگین تراکم دانش آموزی در کلاس های درس  البرز را  ۳۲.۵ نفر ذکر کرد که برای کاهش این تراکم و ساخت فضاهای آموزشی در استان البرز نیاز به واگذاری زمین از سوی فرمانداری، شورای اسلامی شهر و روستا و شهرداری های فعال در البرز داریم.

حجرگشت ادامه داد: این استان فقیرترین استان از نظر فضای آموزشی است به گونه ای که فضای آموزشی آن از استان های ایلام و سیستان و بلوچستان پایین تراست.

استان البرز حدود ۵۱۷ هزار دانش آموز دارد که ۸۶ هزار نفرآن در مدارس شهر فردیس تحصیل می کند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز زمین اموزش و پرورش شورای اسلامی شهر آموزش و پرورش شهر فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین