Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران، دستاورد رساله پیام ارغوانی دانشجوی دکتری بیوفیزیک آزمایشگاه بیوشیمی فیزیک این مرکز که با راهنمایی دکتر علی اکبر موسوی موحدی استاد گروه بیوفیزیک انجام شده است، در مجله انجمن شیمی آمریکا ( JPC ) بخش B به چاپ رسید.

طرح گرافیک روی جلد این نشریه توسط نویسندگان مقاله بر مبنای محتوای مقاله طراحی و مورد انتخاب سردبیری نشریه JPC قرار گرفت و در مجلد ۱۲۶، شماره ۸ سال ۲۰۲۲ در این هفته به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله The Journal of Physical Chemistry B - ACS Publications که از سال ۱۸۹۶ با چاپ معتبرترین دستاوردهای علمی در حوزه شیمی فیزیک کار خود را آغاز کرد، پس از مجله (JACS) Journal of the American Chemical Society باسابقه‌ترین مجله انجمن شیمی آمریکا (ACS) به شمار می‌رود.

نشریه JPC بخش B در قلمرو بیوفیزیک و بیوشیمی فعالیت می‌کند و نمایه H-Index آن ۳۹۲ است که به عنوان یکی از معتبرترین مجلات این حوزه شناخته می‌شود.

برچسب‌ها دانشجو مجله شیمی ایالات متحده آمریکا دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو مجله شیمی ایالات متحده آمریکا دانشجو مجله شیمی ایالات متحده آمریکا دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری در میان مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها است.

دیگر خبرها

  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • واقعا در اعتراضات دانشجویی آمریکا، تک تیرانداز حضور داشت؟ + تصاویر
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد