Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی صفری سه شنبه شب در جلسه شورای اقامه نماز و فرهنگ عمومی این شهرستان گفت برپایی نماز در ادارات بویژه در ایام ماه مبارک رمضان مدنظر باشد و اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی برای این امر مهم و حضور روحانیون برای نماز جماعات برنامه ریزی کنند.

وی می گوید پرداختن به موضوع نماز در مجموعه آموزش و پرورش باید به طور خاص و ویژه مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه می گوید سخنان رهبر معظم انقلاب که عالمی حکیم، دوراندیش، متفکر و آشنا به همه اصول و قوائد دموکراسی است برای همه ما تکلیف و حجت است و باید سرلوحه کار‌ها باشد.

به گفته وی خدمات نظام مقدس اسلامی بویژه در ادارات باید برای مردم و نسل جوان تبیین و روشنگری شود.

صفری می گوید در بیش از چهار دهه عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات و دستاورد‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله سلامت، امنیت، آموزش، پزشکی و زیرساختی مختلف در سراسر کشور انجام شده است که باید در جامعه تبیین و بازگو شود.

به گفته وی  مردم سهم و نقش بسزایی در پیشرفت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته و دارند و باید از کمک و همراهی و توان آن‌ها در برنامه‌ها استفاده شود.

فرماندار گناوه می گوید اصلی‌ترین دستاورد انقلاب، برپایی نظام اسلامی بر پایه اعتقادات درونی، اسلام ناب، وحدت و خط مشی و نگاه، تاثیرگذاری نقش ولایت فقیه در همه ابعاد است.

به گفته وی حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری در شهرستان بویژه در بازار باید حفظ شود و به کسانی که تظاهر به روزه خواری می‌کنند، تذکر لسانی و اخلاقی لازم داده شود و برخورد قانونی توسط دستگاه‌های متولی مدنظر باشد.

صفری می گوید رضه غذا در ماه مبارک رمضان توسط رستوران‌ها در بازار و در روز به صورت علنی برخورد شود و مسافران دور از انظار عموم برای صرف غذا اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار گناوه استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی گفت: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در بازدید سیدمرتضی حسام‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از شرکت مجری و سرمایه‌گذار پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه میدان شهدا در منطقه صنعتی مبارکه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت، دانش فنی و توان اجرایی این شرکت به‌منظور اجرای این پروژه ویژه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ، بزرگترین پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی کشور محسوب و با مشارکت بخش‌خصوصی در شهر اصفهان احداث می‌شود، اضافه کرد: این بازدید برای بررسی توان فنی و اجرایی سرمایه گذار احداث پارکینگ مکانیزه انجام شد. در این بازید معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز از نظر فنی و اجرایی تیم فنی و طراحی مجموعه از جزئیات ساخت پارکینگ مکانیزه بازدید میدانی به‌عمل آورد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی افزود: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

حیدری با اشاره به استفاده روزافزون شهروندان از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه برای انجام امور روزانه و تردد در سطح شهر اظهار کرد: سالهاست که مردم، اهالی منطقه و کسبه میدان شهدا در مرکز شهر اصفهان، به‌واسطه کمبود فضای کافی برای پارک خودروها در رنج هستند، به نحوی که نبود جای پارک، مردم را وادار می‌کند خودروی خود را در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف پارک کنند.

حیدری افزود: بر همین اساس شهرداری اصفهان پس از بررسی منطقه و ارزیابی توان فنی سرمایه‌گذاران مختلف، برای ساخت یک پارکینگ مناسب، محلی را در هسته مرکزی شهر انتخاب و تصمیم به احداث یک مجتمع اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه در میدان شهدا گرفت تا ضمن رفع مشکل پارک خودرو اهالی و کسبه، از ترافیک و شلوغی در سطح شهر کاسته شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره تاکید شورای عالی این سازمان مبنی بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه اضافه کرد: طی این بازدید، مشخص شد که سرمایه‌گذار و مجری این پروژه به لحاظ فنی هیچ کمبودی در انجام آن ندارد.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار و مجری پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، یک مجموعه دانش‌بنیان، جوان و کارآزموده، با ظرفیت تولید پارکینگ مکانیزه و تمام اتوماسیون و بسیار دقیق و حرفه‌ای است که یکی از ۲۰ شرکت برتر دانش‌بنیان کشور و نماینده ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی بوده است و در میان ۲۰۰ شرکت برتر کشور قرار دارد.

به گزارش ایمنا، پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه است.

کد خبر 750832

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم