Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها وارد کرده‌ایم، گفت: اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم نخواهد بود.

به گزارش ایران اکونومیست از کرمان، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان توفیق زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی نصیبمان شد و به روح حاج قاسم و شهید پورجعفری درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز همرزمان و نیروهای تربیت‌شده حاج قاسم هستند همچون گذشته و زمان حیات شهید سلیمانی آمادگی کامل برای دفع هرگونه تهدید را دارند ادامه داد: همه ما این آمادگی را بعد شهادت حاج قاسم دیدیم و دنیا هم آن را امتحان کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه خون شهید سلیمانی و شخصیت حاج قاسم آنقدر بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم نخواهد بود گفت: ما باید با ادامه راه حاج قاسم و شیوه‌های دیگر انتقام خون شهید سلیمانی را بگیریم.

وی با اشاره به اتفاقی که برای حاج قاسم افتاد و حرکت‌های عین‌الاسد، حرکت‌های رژیم صهیونیستی و بعضاً آمریکایی‌ها و حرکت‌های اتفاق افتاده در بعضی از مناطق و کشورها گفت: بعد از این اتفاقات دشمنان پاسخ‌هایی که گرفتند، پاسخ کوبنده‌ای بود.

سردار پاکپور با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم، کشور ما به مرز خاصی از بازدارندگی رسیده است تصریح کرد: امروز دشمنان دیگر توان و قدرت آن را ندارند که اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز یک معادله تعریف شده است ادامه داد: دشمن این معادله را درک کرده است و به خوبی می‌داند که اگر این معادله رعایت نشود، حتماً ضربه سنگینی خواهد خورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما به این معادله ادامه خواهیم داد گفت: فرزندان، سربازان و همرزمان حاج قاسم با الهام از شهید سلیمانی و فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های وی، مقابل هرگونه توطئه‌ای ایستادگی خواهند کرد و مطمئناً دنیا این را درک کرده است.

511/ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی سپاه شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟