Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۷ آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند با مشارکت خیرین در این ماه طبخ خواهد شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال پویش به عشق علی (ع) با مشارکت خیرین و با هدف اطعام خانوارهای نیازمند و اکرام فرزندان ایتام و محسنین به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: نذورات مردمی در این ماه مبارک به غذای گرم و سبدهای معیشتی تبدیل می‌شوند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی خیرین در پویش به عشق علی (ع) ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار سبد معیشتی برای خانوارهای نیازمند در استان کرمانشاه طبخ و تأمین شود.

ترکمانه عنوان کرد: در پویش به عشق علی (ع) ارزش هر پرس غذای گرم ۳۰ هزار تومان و هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به آمادگی کمیته امداد استان کرمانشاه برای جمع‌آوری نذورات مردمی در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۳۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، اسکن کد QR و مراجعه به سایت الکترونیکی Kermanshah.emdad.ir از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش به عشق علی (ع) است.

ترکمانه با تاکید بر اینکه دفاتر این نهاد در شهرستان‌های استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین است، بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای راهنمایی بیشتر با شماره‌های ۰۸۳۳۸۲۴۰۷۷۶ و ۰۸۳۳۸۲۱۴۶۳۶ تماس حاصل کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با قدردانی از مشارکت خیرین در تمامی مناسبت‌ها برای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش، گفت: انتظار می‌رود در ماه مبارک رمضان امسال با همراهی مردم استان کرمانشاه در پویش به عشق علی (ع) خانواده‌های نیازمند بیشتری مهمان سفره‌های آسمانی نیکوکاران باشند.

کد خبر 5465967

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه کمک مومنانه توزیع سبد غذایی ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک ماه مبارك رمضان ماه مبارک رمضان پویش به عشق علی استان کرمانشاه غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، نیما نکیسا بعد از شکست ذوب اهن مقابل استقلال اظهار کرد: تماشاگران بازی لذت بخشی را دیدند و استقلالی ها خیلی زحمت کشیدند که خودشان را به قهرمانی نزدیک کنند.این برد مبارک استقلالی ها

وی افزود: تیم من هم خیلی زحکت کشید و تلاش کرد.مهم این است که مردم یک فوتبال قشنگ دیدند.

خبرنگاری گفت عملکرد گلر تیم شما چگونه بود که نکیسا گفت: عالی. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم