Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در راستای دستور رئیس‌جمهور، منازل و ویلاهای ساخته‌شده در بستر ابهررود تخریب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اواخر سال گذشته بود آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان دستور فوری را برای آزادسازی بستر سواحل و رودخانه‌ها صادر کرد؛ در همین راستا قوه قضاییه نیز وارد موضوع شد و بسیاری از ویلا و خانه‌هایی که چه توسط دستگاه‌های دولتی و چه توسط بخش خصوصی در بستر رودخانه‌ها در اقصی نقاط کشور ساخته شده بودند تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پس از گذشت چند ماه در راستای دستورات رئیس جمهور، تخریب خانه‌ها و ویلاهای بستر رودخانه روز گذشته به ایستگاه استان زنجان و شهرستان ابهر رسید و به دستور فرماندار ابهر حریم رودخانه‌ ابهررود آزادسازی و رفع تصرف شد.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در حاشیه آزادسازی حریم ابهررود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای شعار فسادستیزی دولت و همینطور در راستای احیای حقوق بیت‌المال و مردم و در جهت جلوگیری از تعرض سودجویان به حقوق مردم عصر امروز  با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و نظارتی، منازلی که در حریم این رودخانه ساخته شده بودند تخریب شدند.

215 هکتار از اراضی استان اردبیل آزادسازی شدآزادسازی حریم رودخانه‌های بروجرد/ چا‌ه‌های غیرمجاز جمع‌‌آوری می‌شودبیش از 441 هزار متر مربع زمین در استان هرمزگان آزادسازی شد + فیلم

وی با بیان اینکه متأسفانه سال‌های سال است که برخی افراد سودجو در حریم ابهررود اقدام به ساخت خانه‌های غیرمجاز کرده بودند افزود: از سوی دیگر هم همین افراد اقدام به حفر چاه‌های غیرمجاز نیز کرده بودند که امروز این چاه ها انسداد شدند.

فرماندار شهرستان ابهر تشریح کرد: به افراد سودجو هشدار می‌دهیم که با هرگونه اقداماتی که بوی فساد دهد برخورد و مبارزه می‌کنیم و قطعاً در آینده نزدیک منازلی که در بستر رودخانه‌ها ساخته شده باشند تخریب و نسبت به انسداد چاه‌های غیر مجاز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور رودخانه ها ساخته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است

کیلومتر ۱۲۰ محور شهداد _نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، کیلومتر ۱۲۰ محور شهداد _نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در ادامه فیلم مربوط به تخریب جاده را ببینید:

کد خبر 748190

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار