Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاطفه شجری گفت: بیمارانی که با عارضه اگزما مواجه هستند باید به تغذیه خود اهمیت دهند، از مصرف غذاهای تند، فست فودها، ادویه‌جات و... خودداری کنند، این افراد همیشه باید پوست خود را چرب کنند، لباس نخی بپوشند و در مواردی که بیماری حاد می‌شود از دارو استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عاطفه شجری متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برخی از موارد ریزش مو به دلیل کمبود ویتامین‌های بدن رخ می‌دهد که از درمان مزوتراپی استفاده می‌شود، این درمان برای موارد ارثی ریزش مو هم استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: لک‌های صورت علت‌های مختلفی دارد، برخی از این لک‌ها مربوط به مشکلات داخلی ازجمله مشکلات هورمونی است، لک‌های پوستی همچنین ممکن است به دلیل بارداری و مشکلات تیروئیدی باشد، اما درمان این عوارض گاها زمان‌بر از 6 ماه تا یک سال به همراه برخی کمک درمان‌ها خواهد بود.
متخصص پوست و مو ادامه داد: بیمارانی که با عارضه اگزما مواجه هستند باید به تغذیه خود اهمیت دهند، از مصرف غذاهای تند، فست فودها، ادویه‌جات و... خودداری کنند، این افراد همیشه باید پوست خود را چرب کنند، لباس نخی بپوشند و در مواردی که بیماری حاد می‌شود از دارو استفاده کنند.
شجری عنوان کرد: حتی مصرف قرص سرماخوردگی نیز باعث عارضه برای فرد شود، اما زمانی که مصرف این قرص لازم باشد باید تجویز و مصرف شود، هر چیزی ممکن است عوارضی داشته باشد و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما مهم ماده مصرفی، پزشکی معالج و... است، بوتاکس باید از طریق جراح پلاستیک، متخصص پوست و متخصص گوش و حلق و بینی تزریق شود.
وی با اشاره به اینکه کرم‌های لیفتینگ تاثیری در از بین بردن چین و چروک پوست ندارد اما انواع روش‌های دیگر لفتینگ می‌تواند برای این مسئله کمک کننده باشد، خاطرنشان کرد: افرادی که پوست خشک دارند می‌تواند روزانه با استفاده از کرم‌های مرطوب کننده دست‌های خود را مرتب چرب کنند و برای پوست صورت نیز دوبار در روز کافی است، همچنین برای پوست‌های چرب نیز تنها شب‌ها کفایت می‌کند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت

امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن جودو کشورمان، جمعه شب به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان بود. وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، مدال‌های تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمانی مسابقات کشوری را در کارنامه خود داشت.

سرویس ورزشی ایرنا درگذشت ملکی‌پور را به خانواده وی و جامعه جودو کشور تسلیت می‌گوید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این غذاها را با هم نخورید!
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • سندرم ناخن زرد چیست؟
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!