Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با رئیس فدراسیون ووشو دیدار و گفت‌وگویی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، محمدمهدی فرودین نماینده مردم محترم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین استان فارس و رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس ضمن حضور در محل فدراسیون ووشو با امیرصدیقی دیدار و گفت‌و‌گویی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که همواره فعالیت‌های فدراسیون‌های ورزشی را رصد می‌‎کند، اظهار داشت: سال جاری، به واسطه برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، سال پراهمیتی برای ورزش کشور است. می‌دانیم که همواره ووشو در سبد مدال آوری کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی نقش پررنگی داشته، به همین دلیل تلاش می‌کنیم که حمایت‌های خوبی از این رشته ورزشی در آستانه برگزاری این پیکارهای مهم داشته باشیم.   رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: امروز کشورهای خارجی و دشمنان قسم خورده ایران به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که قطعا درخشش زنان و مردان ایران عزیز در بازی‌های پیش رو، می‌تواند پاسخ محکمی به آنها باشد. می‌دانیم که اتفاقات خوبی در ووشو رخ داده است و مسیری که این فدراسیون در آن گام گذاشته، چه در بعد توسعه همگانی و چه در بعد ورزش قهرمانی، راهی درست است.   فرودین تاکید داشت: ووشو و کوراش به سبب درخشش در بعد قهرمانی، نیازمند توجه و حمایت است تا ضمن حفظ جایگاه خود، آن را ارتقاء بدهد. مجلس برخود واجب می‌داند این حمایت از رشته مدال آور و موفق ووشو را داشته باشد تا ووشو بتواند به مدال آوری کاروان ایران در این بازی‌های پیش رو کمک کند.   همچنین امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی مجلس انقلابی به ویژه فراکسیون ورزش و جوانان، خواستار توجه حداکثری نسبت به فدراسیون ووشو شد.   محمدمهدی فرودین در این دیدار با سامان احمدی و مصطفی حسن‌‎زاده، ملی‌‎پوشان تالو استان فارس نیز گفت‌‎وگو داشت و طی آن، دغدغه‌‎های این دو ملی‌پوش را شنید و قول‌‎های مساعدی در راستای رفع آن موارد داد. مجید ملکی، مدیر تیم‌های ملی و محمد نجف‌‎پور نیز در این نشست صمیمانه حضور داشتند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فراکسیون ورزش و جوانان فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک