Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نیاز نیست که حتما در صحن انقلاب باشید با روبه روی ضریح ایستاده باشید حرف‌های دلی که محدود به فاصله‌ها نیست ... - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، چهارشنبه است و باز دلم میهمان صحن وسرایت شده است آن هم در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان؛ امروز چهارشنبه را با بوی گلاب و اسپندی که ازدم دمای صبح در حریمت پیچیده بود شروع کردم؛ از گل‌هایی که هر روز صبح بویشان در تمام صحن وسرا می‌پیچد وسرمستت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در حالی در صحن وسرایت قدم می‌زنم که می‌خواهم افطار را با جرعه‌ای آب ازسقاخانه ایوان طلا باز کنم و چقدر زیباست در میان صف نماز حرم در بین زائران و مجاوران به نماز ایستادن و میهمان سفره برکت و کرامت شما شدن؛ آقا جان چه آرزویی بالاتر ازاین که روزه‌ام را در کنار کاشی‌های فیروزه‌ای و بوی گلاب و اسپند وسفره کریمانه رضوی وروبه روی گنبد طلایی شما باز کنم .

چهارشنبه‌های امام‌رضایی؛ آقای غریبم! چقدر این روزها دلم بی‌تاب است/ کبوترِ دلم، بهانه‌کنان به سوی حرم شما پر می‌کشد...چهارشنبه‌های امام‌رضایی؛ یا رضا(ع) گفتم و وا شد به نگاهت گره‌ها...چهارشنبه‌های امام‌رضایی| عاشقانه‌هایی در آخرین چهارشنبه قرن/ ای آرام جان‌ها، دلتنگِ حرم شده‌ایم...

آقاجان امروز آمده‌ام که بگویم روزها روزهای حاجت است و می‌دانی که دوایم تنها به دست توست ومی‌دانم که می‌دانی این گره‌های کوری که سر آرزوها وخواسته‌هایم قرار گرفته‌اند تنها به دست تو باز می‌شود.

آقاجان روزهای ماه مبارک رمضان هم یکی پس از دیگری در گذر هستند و من به همین سحرها و افطارهای رمضان دل خوش کرده‌ام تا حاجت روایم کنی ...

می‌دانم که می‌دانی هرچند کیلومترها فاصله دارم اما هیچ فاصله‌ای نمی‌گذارد که چهارشنبه از مقصد جابمانم تو قرار تمام روزهای منی؛ قرار تمام چهارشنبه‌هایی ...

اصلا نیاز نیست که حتما در صحن انقلاب باشم یا روبه روی گنبد طلا و یا روبه ضریح ایستاده باشم حرف‌های من از دل است وحرف‌های دلی هم که محدود به فاصله نیست ...همینکه  طلبیده‌ای تا با چشم دل و بازبان روزه به صحن و سرایت قدم بگذارم یعنی که امروز  یکی از همان چهارشنبه‌هایی است که حتما حاجت روا می‌شوم؛ می‌دانم که دل عاشق و بی‌قرارم را در قرار چهارشنبه‌های عاشقی رها نمی‌کنی؛می‌دانم که  امروز تک تک دل‌هایی را که برایت می‌تپد دست پر روانه می‌کنی ...

باز هوای حرمت؛ حرمت آرزوست ...

انتهای پیام/281

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه های امام رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند