Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی از رقابت تیم «شاهین خراسان شمالی» مقابل تیم «مقاومت تهران» خبر داد.

محمد شاهدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم فوتبال شاهین خراسان شمالی در چارچوب مسابقات هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته ۳ فوتبال کشور امروز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه میهمان تیم مقاومت تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم شاهین خراسان شمالی درپایان هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته ۳ فوتبال کشور، با ۲ برد و یک تساوی ۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول ۱۰ تیمی قرار دارد.

شاهدی ادامه داد: تیم مقاومت تهران نیز با یک برد و ۲ تساوی، ۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم این جدول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، تیم های آریو اسلامشهر با جوان نوین ساری با نتیجه ۲ بر یک، دریای بابل با پارسا صنعت بیرجند با نتیجه ۲ بر صفر، نوین کشاورز علی آباد با شادکام مشهد با نتیجه ۲ بر ۲ و مردانپاشای البرز با آکادمی کیا با نتیجه ۲ بر یک از این جدول ۱۰ تیمی در هفته چهارم این مسابقات با یکدیگر رقابت کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان شمالی لیگ دسته سه فوتبال شاهین خراسان شمالی مقاومت تهران نتیجه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه ،شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR، کوییک با گیربکس اتوماتیک، ساینا اس گیربکس اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس اتوماتیک، ساینا اس دوگانه سوز، ساینا جی ایکس، ساینا مدل جی ایکس دوگانه سوز، اقدام کرده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ پیامک به ایشان ارسال شده می‌رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

کد خبر 6099084 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • شاهین صفر و دست‌دوم هم‌قیمت شدند! + جدول قیمت
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌