Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:16:16 GMT

دیدار فرماندهان نظامی آمریکا و عربستان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۲۲۰

دیدار فرماندهان نظامی آمریکا و عربستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، «چارلز کوپر» فرمانده ناوگان مرکزی نیروهای دریایی آمریکا با «فیاض بن حامد الرویلی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار میان فرماندهان نظامی ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در شهر «ریاض» انجام شد. دو طرف در جریان دیدار مذکور در خصوص راهکارهای تقویت همکاری‌های نظامی بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، وزارت دفاع عربستان سعودی اعلام کرد: این دیدار در مقر ریاست ستاد کل نیروهای مسلح عربستان سعودی در ریاض برگزار شد و دو طرف در این دیدار درباره همکاری بین نیروهای دریایی عربستان و آمریکا رایزنی کردند.

گفتنی است، اخیراً نشست‌های زیادی میان مسئولان آمریکایی با مقامات سعودی و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در سطوح سیاسی و نظامی برگزار شده است.

کد خبر 5466071 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی ایالات متحده امریکا ریاض اوکراین فلسطین روسیه رژیم صهیونیستی جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین عراق ایالات متحده امریکا پاکستان عربستان سعودی لبنان عمران خان کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟