Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@21:19:54 GMT

ماجرای قتل قهرمان پرورش‌ اندام ( امید حاتمی) چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۵۴۳

ماجرای قتل قهرمان پرورش‌ اندام ( امید حاتمی) چیست؟

به گزارش صدای ایران ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در جریان کشف جسد مرد ۲۸ ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این‌باره پرداختند. همزمان نیز میثم حسین‌پور، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت در جریان ماجرا قرار گرفت و به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرد جوان روی تختخواب خانه‌اش در تهرانپارس جان باخته بود. تیم تجسس در همان ابتدا متوجه شد که این مرد امید حاتمی، قهرمان پرورش‌ اندام و مربی ورزش است. او چندین قهرمانی از جمله قهرمانی آسیا را داشته است. همچنین ماموران پلیس دریافتند که این مرد جوان یک سال قبل خانه را اجاره کرده بود.

 

به خانه‌اش رفتم کسی در را باز نکرد کلیدساز بردم و وقتی در را باز کردم با جسد او مواجه شدم

 


برادر امید در تحقیقات به پلیس گفت: «از صبح از برادرم خبر نداشتم. هرچه با او تماس می‌گرفتم، جواب نمی‌داد. نگرانش شدم و به خانه‌اش رفتم. او در اینجا هم زندگی و هم کار می‌کرد. برادرم مشاوره ورزشی می‌داد. تا اینکه وقتی به خانه‌اش رفتم کسی در را باز نکرد. مطمئن شدم بلایی سرش آمده. کلیدساز بردم و وقتی در را باز کردم با جسد او مواجه شدم.»

بررسی‌های بعدی نشان داد که امید حاتمی با اصابت جسم سنگین به ناحیه سر جان خودش را از دست داده است. از آنجایی که آثار و لکه‌های خون در قسمت پذیرایی دیده می‌شد، این احتمال مطرح شد که امید بعد از مصدومیت قصد خروج از خانه را داشته که ظاهرا با در بسته مواجه می‌شود و به اتاق برمی‌گردد و روی تخت دراز می‌کشد. همچنین در بازرسی از خانه مشخص شد که هیچ وسیله‌ای به سرقت نرفته است. از طرفی با توجه به اینکه در خروجی قفل بوده و آثار تخریب نیز وجود نداشت، احتمال جنایت از سوی فردی آشنا مطرح شد.

به گزارش صدای ایران در حال حاضر نیز به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت و بررسی دوربین‌های مداربسته و همچنین مشخص‌شدن علت مرگ آغاز شده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قتل قهرمان پرورش اندام قتل امید حاتمی خانه اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم به همشهری می‌گوید که این زن جوان برای جمع‌آوری ضایعات خودش را بین درز دیوار کشانده بود اما دیگر نتوانست بازگردد و گرفتار شد. محسن حدادیان در این باره بیشتر توضیح می‌دهد و از ماجرای رسیدن خبر به نیروهای آتش‌نشانی این‌طور می‌گوید: «زن جوان برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود. از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود. یکی از همسایه‌های دیگر که برای به پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.» ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. نیروهای آتش‌نشانی نیز برای نجات زن مجبور بودند دیوار را بشکافند و ضمن تماس با مالک خانه و موافقت او نجات زن محقق می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!