Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:31:00 GMT

مادر شهید افطاری نداد، زندانی آزاد کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۵۶۱

مادر شهید افطاری نداد، زندانی آزاد کرد!

ایسنا/همدان مدیرعامل ستاددیه استان همدان از آزادسازی یک زندانی جرائم غیر عمد در همدان با هزینه‌های افطاری یک مادر شهید خبر داد.

یدالله روحانی منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته مادر شهید "علی اصغر سماوات" با مراجعه به ستاد دیه مبلغی را برای آزادسازی یک زندانی پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: خانم ایران زندی با پرداخت مبلغی گفت هر ساله مراسم افطاری می‌گرفته و از ۱۰۰ میهمان پذیرایی می‌کرده اما ایشان امسال در نظر گرفته بود این مبلغ را صرف آزادسازی یک زندانی جرائم غیر عمد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی منش ادامه داد: با هزینه این افطاری، یک آقا که به علت محکومیت مالی زندانی شده بود آزاد شد.

مدیر عامل ستاد دیه همدان همچنین گفت: در حال حاضر ۲۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که اغلب به علت محکومیت مالی زندانی هستند.

روحانی منش در ادامه ازبرگزاری جشن گلریزان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد وگفت: به مناسبت ماه میهمانی خدا ستاد دیه در نظر دارد با همکاری خیرین بیش از ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادی زندانیان غیر عمد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد آزادی زندانیان مالی جشن گلريزان استانی فرهنگی و هنری زندانی جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند