Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید یداله حسینی گفت: آموزش و پرورش استان قزوین در راستای توسعه عدالت آموزشی، کمک به محرومیت زدایی، جذب کودکان بازمانده و پیشگیری از بی سوادی در مناطق محروم و روستا‌های دورافتاده که حتی یک دانش آموز دارند و امکان تردد دانش آموز به مدارس دیگر وجود ندارد شرایط آموزش را مهیا کرده است.

در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در مجموع ۱۵ واحد آموزشی در دورترین نقاط استان قزوین با یک دانش آموز و یک معلم اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدارس در مناطق روستایی ناحیه یک، شهرستان آوج، الموت شرقی، الموت غربی و طارم سفلی که اغلب هم در روستا‌هایی که دارای اقلیم سرد و کوهستانی و صعب العبورهست، قرار دارند.

به منظور کیفیت بخشی به یادگیری و تعلیم و تربیت این دانش آموزان، راهبران آموزشی و تربیتی نیز برای نظارت و هدایت روند آموزش و پرورش اختصاص یافته است، که به صورت ماهانه برای نظارت به این مدارس اعزام می‌گردند.

حسینی اظهار امیدواری کرد که با تلاش دلسوزانه معلمان، در دورترین نقاط این استان هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد آموزشی دانش آموزان قزوین مناطق روستایی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد