Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید غفاری گفت: ۱۶ عدد سرعتکاه آسفالتی، رنگ آمیزی و آشکارسازی سرعتکاه‌ها و اجرای گذرگاه برجسته عابران پیاده با ابعاد استاندارد از اقدامات اجرایی مدیریت شهری همدان در طرح استقبال از بهار بوده است.

او گفت: خط کشی‌های طولی و عرضی شبکه معابر شامل خط کشی محوری ممتد و منقطع با توجه به ورودی‌های شهر و با هدف بهبود عبور و مرور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان گفت: ۵۰ عدد تابلو ترافیکی فرسوده و آسیب دیده و یک هزار و ۱۵۰ عدد پایه تابلو ترافیکی تعویض و نوسازی شده است که ایمن سازی معابر، پاکیزه سازی پارکینگ‌ها و ترمیم نواقص تابلو‌های پارکینگ‌ها و نظارت مستمر بر مراکز معاینه فنی خودروی شهرستان همدان از سوی مدیریت شهری در قالب این طرح اجرا شد.

غفاری گفت: تعویض انواع تجهیزات ترافیکی آسیب دیده، بهسازی و تعویض تابلو‌های جهت نما و حاشیه نما، خط کشی عرضی و اجرای علائم افقی، رنگ آمیزی بلوک‌های بتنی نیوجرسی در تقاطع‌های غیرهمسطح، رنگ آمیزی مینی نیوجرسی‌ها، نصب تجهیزات ترافیکی از سایر اقدامات مجموعه شهرداری بوده است.

او گفت: برای رفع مشکلات هندسی معابر، تقاطع‌ها و یا نقاط گره ترافیکی بازدید‌های میدانی صورت گرفته است و به منظور اجرای مصوبات ترافیکی، اطلاع رسانی لازم در خصوص محدودیت‌های ترافیکی و مسیر‌های دسترسی انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری همدان گفت:تولید و تهیه کلیپ‌های آموزش فرهنگ ترافیکی به شهروندان  از دیگر اقدامات انجام شده است که از طریق بیلبورد‌های ورودی شهر و عرشه پل‌های عابر پیاده و بنر برای آموزش، اطلاع رسانی و ارتقا فرهنگ عبور و مرور استفاده شده است.

غفاری گفت: استانداردسازی و ایمن‌سازی ترافیکی تقاطع‌های غیرهمسطح شهری مورد توجه است که به همین منظور فعالیت‌های خط‌کشی محوری ممتد و منقطع، علائم افقی ترافیکی از جمله ترسیم و اجرای لوگو‌ها و کف‌نوشته‌های ترافیکی، نصب انواع تابلو‌های ترافیکی مانند تابلو‌های محدودیت ارتفاع، محدویت سرعت، عبور موتورسیکلت ممنوع انجام شده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت و مهندسی طرح های ترافیکی انجام شده خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند