Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@21:25:07 GMT

مجوز خروج از کشور گابریله پین صادر نشد!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۸۲۹

یک خبرگزاری داخلی مدعی شد گابریله پین موفق به خروج از کشور ایران نشده است

گابریله پین که در تعطیلات تمرینات استقلال قصد داشت به ایتالیا سفر کند به دلیل صادر نشدن مجوز خروج از کشور موفق به سفر نشد تا با ناراحتی فرودگاه را ترک کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف نساجی مازندران رفت و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکست استقلال، بنا به تصمیم فرهاد مجیدی تمرینات این تیم به مدت پنج روز تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت پرداخته و با تجدید قوای جسمانی در دور جدید تمرینات آبی‌پوشان برای ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

 

گابریل پین در تعطیلات تمرینات استقلال قصد داشت برای دیدار با خانواده‌اش به ایتالیا سفر کند؛ او برای این سفر با سرمربی استقلال هماهنگی‌ لازم را انجام داده بود. 

 مدیر برنامه‌های ایرانی گابریل پین سه‌شنبه ساعت ۲۲ با حضور در هتل اسپیناس گذرنامه کمک مربی استقلال را دریافت کرد.

پین که بلیت سفر به میلان را تهیه کرده بود راهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شد اما کارت پرواز دریافت نکرد، او وقتی برای این اتفاق از ماموران حاضر در فرودگاه سوال پرسید متوجه شد مجوز خروج از کشور او صادر نشده است.

 

مربی استقلال که از این اتفاق شوکه شده بود بارها با مدیران باشگاه استقلال تماس گرفت و پیگیری مجوز خروج از کشور شد، اما  هر بار این پاسخ را شنید که باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام داده است.

تلاش‌های پین برای خروج از کشور تا ساعت ۵ بامداد جواب نداد و در حالی پرواز تهران به میلان از باند فرودگاه بلند شد که مربی ایتالیایی استقلال در هواپیما جایی نداشت و با ناراحتی فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کرد.

باشگاه استقلال درباره مجوز خروج از کشور گابریل پین نامه‌نگاری‌ اداری را انجام داده بود اما گویا مجوز خروج از کشور او در سیستم ثبت نشد تا وی از سفر به ایتالیا بازبماند.

پیگیری ‌لازم در این باره در حال انجام است تا پین با برطرف شدن مشکلاتش امشب به ایتالیا سفر کند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر تاریخچه ظهور گربه های سیاه در تاریخ پرسپولیس | از راه آهن و وحدت تا آلومینیوم اراک امیرحسین حسین زاده قربانی جدید فضای مجازی واکنش اهالی فوتبال به دیدار رئال مادرید و چلسی؛ لیگ قهرمانان شما را نا امید نمی کند! واکنش طعنه آمیز ویارئال به حذف بایرن مونیخ: به لیگ کشاورزان خوش آمدید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجوز خروج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور صیادی متخلف و کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج‌فارس توسط دریابانی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبرگزاری پلیس، سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های سرزمینی کشور متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاسازی شناور بارگیری شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار پاکباز با اشاره به امنیت مطلوب آب‌های ساحلی استان خوزستان تاکید کرد: دریابانان خوزستان با هوشیاری و کنترل دقیق بر آب‌های ساحلی و سرزمینی از خروج غیرقانونی هرگونه قاچاق به خصوص سرمایه ملی سوخت جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 748807

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی