Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:37:51 GMT

مازندران میهمان هوای خنک و باران بهاری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۱۹۲۲

مازندران میهمان هوای خنک و باران بهاری

ایسنا/مازندران معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ضمن پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان، از آغاز شکل‏ گیری جریانات خنک و بارش پراکنده باران از امروز تا یکشنبه ۲۸ فروردین در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به پیش بینی وضعیت جوی مازندران در هفته پایانی فروردین ماه اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان روز‏ چهارشنبه ۲۴ فروردین نیمه ابری همراه با کاهش دما، وزش باد نسبتاً شدید، گاهی افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون‌ توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: هوای استان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

اسدی وضعیت جوی مازندران در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ فروردین را نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارندگی، وزش باد (گاهی نسبتاً شدید) و با احتمال رعد و برق پیش بینی کرد و افزود: شنبه شب و روز یکشنبه در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال بارندگی توامان باران و برف و احتمال تگرگ وجود دارد.

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه به تدریج شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود گفت: روز دوشنبه ۲۹ فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و با افزایش دما پیش بینی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پیش بینی هواشناسی وضعیت جوی نیمه ابری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

او افزود:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در سایر نقاط استان نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • کاهش دما در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده