Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: باتوجه به تعطیلی مسابقات، با صلاحدید سرمربی مرخصی شش روزه‌ای به اعضای تیم دادیم و دور جدید تمرینات از روز بیست و یکم فروردین به صورت یک نوبت و گاهاً دو نوبت در روز آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: اعضای تیم در روزهایی که تمرینات در دو نوبت برگزار می‌شود، به طور کامل در اختیار باشگاه هستند و از هتل اختصاصی برای استراحت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی در رابطه با اضافه شدن تیاگو فریرا به تیم، بیان کرد: پس از درخواست ساغلام، باشگاه نسبت به جذب فریرا اقدام کرد. قرارداد این بازیکن پس از حضور در تبریز و پشت سرگذاشتن موفقیت‌آمیز تست‌های پزشکی، منعقد شد.

وی ادامه داد: فریرا پس از انعقاد قرارداد رسمی با تراکتور و در مقطعی که اعضای تیم در استراحت بودند، چهار جلسه به صورت انفرادی زیر نظر یکی از مربیان تیم تمرین کرد و با آغاز دور جدید تمرینات، همراه با تیم تمرین می‌کند.

محمودی با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی تیم برای ادامه لیگ‌برتر، گفت: باتوجه به درخواست سرمربی تیم، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای برپایی اردوی پنج روزه در تهران از تاریخ یکم الی پنجم اردیبهشت انجام شده است. تراکتور در اردوی تهران با تیم‌های ویستا توربین و گل‌گهر سیرجان دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور با اشاره به پیروزی تراکتور مقابل مس رفسنجان، خاطرنشان کرد: خدا را شکر پا قدم هواداران خوب بود و با حضور آنان، توانستیم به نخستین پیروزی قرن دست یابیم. تراکتور با هوادارانش بسیار قدرتمند می‌شود. از آنان می‌خواهم که همواره تیم محبوبشان را حمایت کنند.

وی توضیح داد: تراکتور نخستین تیم شهرستانی لیگ برتر است که توانست شرایط حضور هوادارانش در ورزشگاه را فراهم کند. این امر مهم با کمک مالک و مدیریت باشگاه، مسئولان استانی و سایر عوامل اجرایی محقق شد و جا دارد از تمامی افراد دخیل در آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) و فراهم کردن بستر حضور هواداران در این ورزشگاه، تشکر و قدردانی می‌کنم.

محمودی با تاکید بر اینکه وضعیت تراکتور با حضور ساغلام بهتر شده است، اظهار داشت: این مربی کاربلد توانسته بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کند و از نظر تاکتیکی نیز شاهد ارتقای کیفیت فنی تیم و بهتر شدن وضعیت هستیم.

کد خبر 5466170

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز ارطغرول ساغلام تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا بوشهر گرد و غبار کرمانشاه آلودگی هوا ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر ماه مبارك رمضان گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم

 جمع کثیری از عاشقان و دل‌سوختگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با اجتماع در فاطمیه صاحب الزمان (عج) قم، در سوگ ششمین پیشوای شیعیان اشک ماتم ریختند.

سوگواران صادق آل محمد (ص) با حمل بیرق‌های مزین به نام اهل بیت، در حالی‌که بر سر و سینه می‌زدند، برای عرض تسلیت به سمت بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.

آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع تقلید نیز در میانه مسیر حرکت عزاداران، با آنان همراه شد.

یکی از استادان حوزه علمیه قم در این آیین، تربیت عالمان و فقیهان صاحب نام را از شاخص‌های دوران امامت امام صادق توصیف کرد و بیان داشت: ایمان و تقوای جوانان وقتی تقویت می‌شود که با عالمان عامل و پرهیزکار در ارتباط باشند.

حجت‌الاسلام سید رضا هاشمی با بیان دیگر ویژگی‌های دوره امامت این امام همام یادآور شد: پرونده شهادت حضرت زهرا (س) در این دوره مورد بازخوانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و عزاداری امام حسین (ع) نیز از ویژگی‌های دوران امامت امام صادق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد