Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@13:37:52 GMT

چشم یک استان به ساق‌های من بود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۱۶۴

چشم یک استان به ساق‌های من بود

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در چهارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

روزنامه ایران: دیداری پرحادثه و جذاب که پس از وقت‌های اضافی به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت نساجی موفق شد در ضربات پنالتی 5-4 استقلال را شکست دهد تا استقلال نیز در جام حذفی به سرنوشت پرسپولیس دچار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وداع سرخابی‌ها از جام حذفی اتفاق ویژه این دوره از مسابقات جام حذفی بود و حالا شاگردان ساکت الهامی باید در مرحله نیمه‌نهایی مقابل مس کرمان قرار بگیرند.


حامد شیری، کاپیتان نساجی درخصوص دیدار تیمش با استقلال به خبرنگار «ایران» گفت:‌ «با تیم صدرنشین لیگ بازی داشتیم، استقلالی که در لیگ برتر و همچنین جام حذفی بدون شکست بود و این موضوع باعث شد تا با استرس بالا با این تیم بازی کنیم. سعی کردیم در وهله اول گل نخوریم و از تک‌موقعیت‌های‌مان به‌خوبی استفاده کنیم. در این بازی چند موقعیت خوب داشتیم و یک بار هم توپ‌مان به تیر دروازه استقلال خورد اما در مجموع موقعیت‌های استقلال بیشتر از ما بود.» او صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد:‌ «در برخی از صحنه‌ها خوش‌شانس بودیم که گل نخوردیم البته علاوه بر این، خط دفاعی‌مان هم عملکرد خوبی داشت و علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم هم چند بار عکس‌العمل‌های بجایی داشت. در مجموع این موضوعات باعث شد تا گل نخوریم و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. رسیدن به گل در ضربات پنالتی نیاز به شانس و تمرکز بالا دارد که خوشبختانه این اتفاق خوب برای تیم ما رقم خورد.»


مدافع نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه نساجی این بود که بازی را به پنالتی بکشاند، افزود:‌ «چنین برنامه‌ای نداشتیم زیرا نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد. برای این بازی استرس داشتیم اما تلاش کردیم که با تمرکز بالا به مصاف استقلال برویم. رسیدن به پیروزی مقابل تیم‌های قدرتمند نیازمند انگیزه است و ما برای برد استقلال، انگیزه بالایی داشتیم و هدف‌مان این بود که با شکست این تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم و خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و به هواداران‌مان که از مازندران برای تشویق تیم به تهران آمده بودند، تبریک می‌گویم. آنها به‌خوبی از تیم حمایت کردند.» کاپیتان سرخ‌های مازندران، بازیکنی بود که پشت پنجمین ضربه پنالتی تیمش قرار گرفت و در حالی که سرنوشت نساجی به ضربه او گره خورده بود، شگفتی را در ورزشگاه آزادی کامل کرد و تیمش را به نیمه‌نهایی جام حذفی رساند. شیری در خصوص این موضوع تصریح کرد:‌«در آن لحظه مطمئن بودم که چشم یک استان به ساق‌های من است و من باید هم‌استانی‌هایم را خوشحال کنم. با این دیدگاه پشت توپ ایستادم و خوشبختانه شرمنده هواداران نشدم. البته در طول هفته  روی ضربات پنالتی به‌خوبی کار کرده بودیم و آمادگی بالایی داشتیم. حقیقتاً در زمان پنالتی‌ها آرامش داشتیم و این موضوع باعث شد تا هر 5 ضربه را به گل تبدیل کنیم.»


شیری درخصوص دیدار با مس کرمان در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: «تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی می‌‌رسند،‌ هرکدام به یک اندازه شانس قهرمانی دارند به این دلیل، بازی با مس کرمان هم بازی سختی خواهد بود و باید تلاش کنیم تا با تمرکز صددرصدی به مصاف مس برویم. برد روحیه‌بخشی مقابل استقلال داشتیم و این پیروزی به ما کمک کرد تا اعتماد به نفس‌مان بالاتر رود. البته امیدوارم که پیروزی مقابل استقلال تبدیل به غرور نشود.» مدافع نساجی درخصوص حذف سرخابی‌ها از جام حذفی بیان داشت:‌ «جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و این اتفاق برای تیم‌های بزرگ دنیا هم رخ می‌دهد و تیم‌های مطرح دنیا با شکست مقابل تیم‌های درجه چندم از گردونه این مسابقات حذف می‌‌شوند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند که یکی توسط ما حذف شد و دیگری هم توسط تیم خوب آلومینیوم اراک و این نشان می‌‌دهد که آلومینیوم هم تیم خوبی است و ما در صورت پیروزی مقابل مس کرمان، باید در فینال به مصاف تیم آلومینیوم برویم اما این موضوع برای ما اهمیت چندانی ندارد چرا که تمام تلاش‌مان رسیدن به جام قهرمانی است. نساجی با پیروزی مقابل استقلال نشان داد که لیاقت کسب عنوان قهرمانی جام حذفی را دارد.»


او درخصوص نتایج این تیم در لیگ برتر گفت:‌ «نتایج ما در لیگ نتایج بدی نبود. ما در این دوره از مسابقات لیگ برتر نتوانستیم در استادیوم شهرمان (شهید وطنی) بازی‌های خانگی‌مان را انجام دهیم به این دلیل در تمامی بازی‌ها میهمان بودیم. این موضوع باعث شد تا هر 5 الی 6 روز یک بار پرواز داشته باشیم و خستگی در تن‌مان بماند. اگر در استادیوم خودمان بازی می‌‌کردیم قطعاً در جایگاه بهتری قرار می‌‌گرفتیم.»


شیری در پاسخ به این سؤال که شرایط ورزشگاه شهید وطنی به کجا رسیده است، افزود:‌ «اطلاع چندانی از این موضوع ندارم اما می‌‌دانم که رئیس‌جمهور محترم در آخرین سفر خود به استان مازندران دستور دادند تا هر چه سریع‌تر ورزشگاه آماده شود و براساس گزارشات اعلام شد که اواسط تیرماه ورزشگاه شهید وطنی آماده می‌‌شود. بعد از بازی با استقلال هم استاندار مازندران در رختکن تیم حاضر شدند و قول‌هایی دادند تا هر چه سریع‌تر ورزشگاه آماده شود و در اختیار تیم قرار بگیرد.»

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیروزی مقابل ضربات پنالتی نیمه نهایی باعث شد جام حذفی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم