Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@15:55:24 GMT

ارائه خدمات حمایتی به ۲۴۲دانش‌آموز با نیازهای ویژه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۴۷۶

ارائه خدمات حمایتی به ۲۴۲دانش‌آموز با نیازهای ویژه

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان چهارمحال‌وبختیاری، گفت: خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «عباس داوطلب» امروز چهارشنبه -بیست‌وچهارم فروردین‌ماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با رشد ۶۲ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال تحصیلی جاری در طرح خدمات حمایتی ۳۲۶ پرونده از خدمات درمانی دانش‌آموزان از سوی مدارس استثنایی استان به این اداره ارسال شد که پس از بررسی دقیق مدارک و مستندات، ۲۴۲ پرونده واجد شرایط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ارسال شد و با تأیید حداکثری مبلغ دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به حساب دانش‌آموزان واریز شد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های طرح خدمات حمایتی امسال افزایش میزان پرداختی به دانش‌آموزان از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته با رشد ۶۲ درصدی، افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش پرونده‌های ارسالی نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته سرانه استان از ۶۰۰ میلیون ریال به دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال افزایش یافت.

داوطلب تصریح کرد: گفتنی است به منظور دستیابی کودکان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به خدمات و امکانات مختلف و موردنیاز، در قالب طرح خدمات حمایتی نسبت به پرداخت کمک‌هزینه‌های درمانی، دارویی، جراحی، پاراکلینیک، خدمات دندان‌پزشکی و خرید وسایل توانبخشی از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی اقدام می‌شود.

کد خبر 568172

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموز دانش آموزان استثنایی عباس داوطلب ارائه خدمات حمایتی به دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیازهای ویژه خدمات حمایتی میلیون ریال دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود