Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:05:45 GMT

عملیات آسفالت مکانیزه بلوار ابوذر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۵۸۹

عملیات آسفالت مکانیزه بلوار ابوذر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ از اجرای مناسب‌سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در خیابان‌ها و محورهای اصلی و فرعی این منطقه خبر داد و با بیان اینکه توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر با توجه به درخواست‌های شهروندان در اولویت فعالیت‌های شهری منطقه قرار دارد، گفت: در این راستا و جهت تسهیل تردد شهروندان، با اجرای فعالیت‌های عمرانی بیش از ۶۲ هزار مترمربع از معابر و محورهای منطقه روکش آسفالت مکانیزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه در بلوار ابوذر گفت: این بلوار با در برگرفتن چند محله و مسیر ابوذر از محورهای عبوری و مهم در بخش شرقی منطقه است که با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه به مساحت ۳ هزار مترمربع مناسب سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از بلوار ابوذر، خیابان شهید کاظمی آسفالت مکانیزه خواهد شد، افزود: تکمیل بهسازی خیابان‌ها، عملیات روکش مکانیزه و اجرای آسفالت در معابر، نوسازی معابر غیر بزرگراهی و تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه محله‌ای از جمله فعالیت‌های عمرانی منطقه است که ویژه سال جاری در دستورکار است.

کد خبر 5466199

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 14 تهران شهرداری تهران آسفالت شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شهر تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور شهرداری علیرضا زاکانی ترافیک بهزیستی سازمان محیط زیست هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی شهردار تهران آسفالت مکانیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام