Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@20:28:11 GMT

پلیس، پشت‌پرده سازمان‌یافته کودکان کار را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۶۴۳

پلیس، پشت‌پرده سازمان‌یافته کودکان کار را تایید کرد

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه شهرداری و سازمان بهزیستی متولی اصلی در مسئله کودکان کار هستند، وجود پشت‌پرده سازمان یافته "کودکان کار" را تایید کرد!

به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی درباره مسئله "کودکان کار" و تیم‌های سازمان‌یافته‌ای که اقدام به توزیع و هدایت این کودکان در میادین و تقاطع‌های اصلی تهران می‌کنند، اظهار کرد: اینکه بسیاری از "کودکان کار" سازماندهی می‌شوند را تأیید می‌کنیم البته این سازماندهی مربوط به تمام کودکان کار نیست، اما اغلب آن‌ها سازماندهی می‌شوند یعنی یک نفر این کودکان را صبح به معابر و چهارراه‌ها آورده و ظهر یا غروب آن‌ها را مجدد جمع‌آوری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران افزود: برای پلیس کاری ندارد افرادی را که اقدام به سازماندهی کودکان کار می‌کنند، شناسایی یا اینکه کودکان کار را از سر چهارراه‌ها جمع‌آوری کند کما اینکه این کار را با کمک شهرداری پیش از عید آغاز کردیم، اما بعد از عید تاکنون اقدام خاص و جدیدی در این رابطه نداشتیم، زیرا هم با تعطیلات نوروزی و مأموریت‌های پلیس مواجه شدیم و دوستان نیز مطالبه جدیدی از پلیس نداشتند.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید سه رکن پلیس، شهرداری و دستگاه قضائی با جدیت بیشتر در این رابطه ورود پیدا کنند همچنین سازمان بهزیستی نیز می‌تواند عضو این کارگروه باشد.

سردار رحیمی در پاسخ به این سؤال که چه ارگان یا سازمانی متولی اصلی در موضوع ساماندهی کودکان کار است، گفت: حتماً شهرداری و بهزیستی در این رابطه متولی اصلی هستند و ما در این حوزه کمک‌کننده هستیم.

رئیس پلیس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا از نظر پلیس فعالیت کودکان کار بر سر چهارراه‌ها جرم محسوب می‌شود، متذکر شد: خیر؛ این موضوع جرم نیست و در بخش جرم‌انگاری نمی‌توان از این کار به عنوان اقدام مجرمانه نام برد، اما به هر حال این افراد باید جمع‌آوری شوند، زیرا جزو مظاهر برهم‌زننده نظم و انضباط شهر هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کودکان کار شهرداری رئیس پلیس تهران کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اقلامی که در این اقدام توسط دروازه بان اتریشی تهیه شده ایت را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847479 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش استان خوزستان اتریش

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اقدام خیرخواهانه این دروازه‌بان برای کودکان سرطانی | ویدئو
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود