Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@17:37:46 GMT

تهران بعد از ظهر امروز درگیر وزش باد شدید می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۲۷۶۵

تهران بعد از ظهر امروز درگیر وزش باد شدید می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم کبری رفیعی گفت: امروز استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مناطقی از مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبار آلود است و در برخی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد.

به گفته کارشناس هواشناسی امروز برای استان تهران، در ساعات بعد از ظهر وزش باد و فردا هم برای استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی و خوزستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی پیش از این هشدار‌هایی را در رابطه با خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا برای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل صادر و توصیه کرده که افراد از تردد غیرضروری، تردد و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره،  فعالیت در ارتفاعات از جمله شهر‌بازی‌ها، ساختمان‌های در حال بازسازی و احداث، پرواز با پاراگلایدر و سایر فعالیت‌های فیزیکی در فضای باز پرهیز کنند.

به دلیل وقوع وزش باد خیلی شدید دیروز در استان آذربایجان شرقی، پرواز مشهد به تبریز در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به دلیل آنکه خلبان امکان فرود در فرودگاه تبریز را نداشت در فرودگاه رشت به زمین نشست.

منبع: الف

کلیدواژه: وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان