Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زیودار می‌گوید: با توجه به تردد روزانه ۱۴ رام قطار مسافری به صورت رفت و برگشت و ۱۸ رام قطار باری از ایستگاه‌های این اداره کل، توسعه این خط در دستور کار قرار گرفت.

او در ادامه گفت: این طرح شامل توسعه زیربنایی در بخش‌های خطوط و علائم الکتریکی بوده، توسعه و تطویل خط سوم ایستگاه شهبازان با اعتباری بالغ بر ۴۲۰۰ میلیون ریال شامل عملیات کانال کنی، کابل کشی و تغییرات اساسی در سیستم علائم ایستگاه، تهیه و مونتاژ ۱۵۰ متر خط بسته، ریلگذاری، نصب و جابجایی ۲ دستگاه سوزن و در نهایت منجر به افزایش ظرفیت و طول خط ۳ ایستگاه شهبازان از ۴۶۷ به ۶۱۰ متر و در راستای تکمیل سیستم علائم الکتریکی ATC محور جنوب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای زیودار در ادامه اهداف اصلی تطویل خط سوم این ایستگاه را افزایش ظرفیت خطوط و ارتقاء ایمنی سیروحرکت قطار‌ها دانست و گفت: رفع گلوگاه‌های ظرفیتی راه آهن و کاهش زمان سیر قطار‌های مسافری و باری، افزایش ایمنی وسایل نقلیه ریلی و نیز کاهش توقفات مکرر قطار‌ها از برنامه‌های مهم و از پیش تعیین شده این طرح بوده است.

مدیر کل راه آهن زاگرس در پایان گفت: این طرح در حدود یک ماه به طول انجامید که به طور کلی شامل زیرسازی و روسازی خط و نیز توسعه و جابجایی ارتباط و علایم در این ایستگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن ایستگاه قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی

 بهروزی گفت: آذربایجان شرقی در موضوع سرمایه گذاری خارجی جزو استان‌های پیشرو است و متوسط سه سال گذشته شاخص‌های آن به عنوان الگویی برای سنجش به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با وجود تحریم‌های سنگین خارجی و سختی مسیر‌های تبادل ارز و مواد اولیه اما مسیر‌هایی برای تبادل ارز از استان ما طی شده که به عنوان الگو در کشور مطرح هستند بر این اساس میزان هدف گذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۳ میلیون دلار بود ولی بیش از ۲۷ میلیون دلار سرمایه گذاری تحقق یافت.

بهروزی اضافه کرد: ۱۲ طرح در سال ۱۴۰۱ و تعداد ۱۳ طرح نیز در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذارانی از کشور‌های ترکیه، چین، جمهوری چک، امارات و ایرانیان مقیم خارج در استان آغاز شدند که بیشتر در بخش‌های گلخانه، تولید کنسانتره، نساجی، صنایع چوب و تجهیزات هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی همچنین از کسب رتبه دوم آذربایجان شرقی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ مربوط به واحد‌های تولیدی راکد و نیمه تعطیل و سایر موارد خبر داد و گفت: این تبصره از حدود هفت سال گذشته در قوانین بودجه دستگاه‌های مختلف در حال چرخش بود و بر اساس گزارش مجلس شورای اسلامی میزان تسهیلات تحقق یافته از محل این تبصره تا قبل از سال ۱۴۰۰ بیشتر تک رقمی بوده و ما جزو استان‌های متوسط به پایین بودیم.

بهروزی با بیان اینکه مجموع مجوز‌های سرمایه گذاری صادر شده در سال ۱۴۰۱ شامل ۱۰ هزار (کمتر از ۵۰ درصد تقاضاها) و در سال ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵۱۳ درصدی شامل ۶۱ هزار و ۵۰۰ بود افزود: این افزایش ناشی از اقدام تحولی دولت در راه اندازی درگاه مجوز‌های کسب و کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • راه‌آهن:کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن‌نیت ما سوء استفاده کرد
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان