Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:06:18 GMT

قطعی‌های آب شرب پلدشت و مشکلاتی که حل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۳۷۸۹

قطعی‌های آب شرب پلدشت و مشکلاتی که حل نمی‌شود

قطعی مکرر آب در روستاهای بخش ارس پلدشت که آبرسانی پایداری ندارند مردم را با چالش بی آبی روبرو کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، قطعی مکرر آب در روستاهای بخش ارس پلدشت که آبرسانی پایداری ندارند مردم را با چالش بی آبی روبرو کرده اند.

ماه مبارک رمضان و نیاز بیش از پیش مردم به آب اکنون به سخت‌ترین روزهای مردم روستاهای بخش ارس و شهرک میلاد تبدیل شده است و قطعی مکرر هر روزه آب زندگی را برای مردم غیر قابل تحمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال گذشته بحث قطعی‌های چند روزه آب از نقاط مختلف شهرستان مطرح و رسانه‌ای شد و در حال حاضر نیز شاهد قطعی آب در روستاهایی از قبیل شهرک میلاد شهرستان هستیم.

روستاهای بخش ارس پلدشت مخصوصا شهرک میلاد از جمله روستاهایی هستند که با مشکلات فراوانی در بحث قطعی آب مواجه شده و اهالی این روستا خواستار پیگیری این مشکل هستند.

به نظر می‌رسد امسال سال آبی سختی را داشته باشیم و مسئله بحرانی قطعی آب که هر ساله فصل تابستان آغاز می‌شود امسال زودتر از همیشه مردم را در مناطق مختلف روستایی با مشکل قطعی‌های آب در طول شبانه‌روز مواجه کرده است.

رضا یکی از ساکنان این روستا در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: حدود ۲۰ روز است که آب ما قطع شده و برای تامین آم با مشکل مواجه هستیم.

وی امه داد: معلوم نیست علت این قطعی قبل از آغاز فصل گرما و در این بهبوهه ایام ماه مبارک رمضان به چه دلیلی اتفاق افتاده است.

علی از ساکنان بخش ارس پلدشت نیز با مراجعه به خبرنگار ما از این وضعیت اسفناک انتقاد تندی کرد و بیان کرد: اگر مسوولان توانایی مدیریت ندارند اعلام کنند تا خودمان فکری به حال وضعیت موجود بکنیم.

وی بیان کرد: با یک نوزاد در این بی آبی نمی دانیم مشکل اقتصادی را تحمل کنیم یا مشکلات رفاهی را حل و فصل کنیم.

حسین یکی دیگر از ساکنان منطقه ارس پلدشت در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: کمبود آب شرب و قطعی مکرر مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه به وجود آورده است و نیاز بوده تا مسوولان به فکر چاره باشند.

گزارش های مکرری از مردم در خصوص قطعی آب و نارضایتی مردم رسیده است و حال باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولان مربوطه چه زمانی نسبت به حل قطعی این مشکل اقدام می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بخش ارس پلدشت قطعی مکرر قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت