Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل قتل خانوادگی با ارتکاب به ۳ فقره قتل و یک مجروح در کمتر از ۶ ساعت با عملیات ضربتی پلیس این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در شهر «ضیاء آباد» شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی ضیاءآباد به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، ضارب با استفاده از اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان کرده و پس از مجروح کردن او از محل متواری شده، که بلافاصله فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فرد ضارب پس از اقدام اولیه خود بلافاصله به منزل پدری همسرش رفته و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شلیگ گلوله به قتل رسانده و از محل متواری شده بود که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارگروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه عوامل انتظامی شهرستان تاکستان به محل وقوع قتل اعزام شده و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

وی ادامه داد: مأموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقی‌مانده در صحنه جرم و استفاده از شگرد‌های پلیسی، کمتر از ۶ ساعت مخیفگاه قاتل را در یکی از باغ‌های شهر ضیاءآباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اجساد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شده و فرد ضارب به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل شد، بیان کرد: تحقیقات پلیسی در خصوص انگیزه متهم برای ارتکاب به قتل در دست بررسی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد