Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:47:22 GMT

راهپیمایی روز قدس حضوری برگزا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۱۲۱

راهپیمایی روز قدس حضوری برگزا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب به عنوان روز قدس نامگذاری شد تا آرمان مردم فلسطین و بیت‌المقدس به عنوان قبله گاه اول مسلمین فراموش نشود.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس نه تنها در ایران، بلکه در تمام کشورهای آزادیخواه جهان هرساله با شکوهی خاص برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تحت شعاع قرار گرفته بود، بیان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس در صورت موافقت ستاد ملی کرونایی به شکل حضوری برگزار خواهد شد و باید تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس به شکل حضوری با شکوه در استان اندیشیده شود.

 نظری گفت: جای بسی تاسف است که کشورهای عربی ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین نداشته و در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به عمق دشمنی رژیم اشغالگر قدس با انقلاب ایران اظهار کرد: این رژیم کودک‌کش از همه ظرفیت و توان خود برای دشمنی با ایران استفاده می‌کند و متاسفانه شاهدیم که برخی کشورهای منطقه تفاهمنامه ناجوانمردانه‌ای برای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل منعقد می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی برگزاری راهپیمایی روز قدس را موجب نمایش اقتدار ملت دانست و گفت: حضور باشکوه در این راهپیمایی انقلاب و نظام را در شرایط سخت تحریم بیمه کند.

 حجت‌الاسلام هادی خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک ساعت ۱۱ روز جمعه نهم اردیبهشت‌ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گفته وی این آیین از میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله، میدان سرداران و در نهایت مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد