Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:26:16 GMT

بحران شدید سوخت در مناطق تحت اشغال ائتلاف سعودی در یمن

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۲۳۶

بحران شدید سوخت در مناطق تحت اشغال ائتلاف سعودی در یمن

مناطق تحت اشغال عربستان در جنوب یمن با توجه به تداوم کمبود جایگاه‌های سوخت و گرانی آن، شاهد بحران شدید سوخت هستند.

به گزارش مشرق به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، مناطق تحت اشغال عربستان در جنوب یمن با توجه به تداوم کمبود جایگاه‌های سوخت و گرانی آن، شاهد بحران شدید سوخت هستند.

منابع محلی در یمن با اشاره به کمبود مشتقات نفتی خاطرنشان کردند که بیشتر جایگاه‌های سوختی شهر عدن درهای خود را به روی شهروندان بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، در شهر مکلا، مرکز استان حضرموت، مردم برای دومین هفته متوالی با بحران شدید سوخت مواجه هستند.

قیمت مشتقات نفتی در استان‌های جنوبی رکورد بالایی را به ثبت رساند. به گونه‌ای که قیمت هر ۲۰ لیتر سوخت به بیش از ۳۵ هزار ریال رسید.

شایان ذکر است که یک نفتکش غول پیکر متعلق به ائتلاف سعودی برای غارت بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت خام یمن به ارزش ۲۵۱ میلیون دلار معادل ۲۲۶ میلیارد ریال یمنی وارد بندر الشحر شده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت عربستان سعودی یمن شهر عدن نفت خام یمن استان حضرموت ائتلاف سعودی عربستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بحران شدید سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سختی کار نفتی‌ها
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول