Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@01:11:57 GMT

جشنواره «آوای نور» ویژه گروه‌های تواشیح برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۸۴۲۷۰

جشنواره «آوای نور» ویژه گروه‌های تواشیح برگزار می شود

‍‍‍‍‍‍

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره آوای نور ویژه گروه‌های مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی یادبود معلم و قاری فقید زنده‌یاد حسن صفری در یکی از بخش‌های بیست ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

این جشنواره با موضوع با موضوع بخش اصلی: «قرآن، ادعیه و مناجات» و بخش فرعی: «مناسبت‌های ماه مبارک رمضان» به صورت مجازی برگزار و گروه‌های تواشیح و هم‌آوایی می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه در جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های داوطلب تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کسب اطلاعات بیشتر در نشانی به کانال جشنواره در فضای مجازی به نشانی‌های splus.ir/j_avayenoor و https://t.me/j_avayenoor مراجعه کنند. همچنین جهت ارسال آثار به آدرس http://sapp.ir/avaye_nor و https://t.me/Avayenoor_1401 مراجعه کنند.

کد خبر 5466391 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم حسن صفری نمایشگاه قرآن ماه رمضان 1401 ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان ماه امید قرآن حضرت خدیجه س قرآن کریم فعالیت های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم شهر تهران اوقات شرعی شیعه آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت