Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی سلمانزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار در پنج منطقه حاشیه شهر استان گلستان با عنوان قرارگاه ۱۱۰ محله و در راستای تبدیل محلات کم‌برخوردار و آسیب پذیر به محلات توانمند و کارامد اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح ۱۱۰ محله آسیب‌پذیر در سطح کشور که دارای آسیب‌های اجتماعی هستند به عنوان پایلوت انتخاب شده که سهم استان گلستان پنح محله حاشیه‌شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح از ظرفیت جوانان و نوجوانان محلات در راستای توانمند کردن محله خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در چشم‌انداز و افق ۱۴۰۴ استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست ابتدا محلات پهنه‌بندی شده و برای هر مسوولیتی برای اجرایی شدن طرح  از نیروهای مردمی که اطلاعات و اشرافیت کامل نسبت به محله خود دارند، انتخاب می‌شود.

سلمانزاده گفت: در این طرح خانه به خانه و محله به محله مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و همچنین اطلاعات لازم محله را احصا کرده و با استفاده از ظرفیت نیروهای محله، آسیب‌ها را برطرف و محله را توانمند می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این طرح در قرارگاه ۱۱۰ محله مکانی به عنوان «خانه احسان» در مناطق آسیب‌پذیر پایلوت تشکیل می‌شود تا علاوه بر فراهم کردن بستر مناسب برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها، مکانی برای مراجعات مردم باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ابراز کرد: موضوعاتی مانند غربالگری، سلامت مردم منطقه و حمایت از کودکان بیمار زیر ۱۲ سال که نیاز به کمک‌های دارویی و نیازهای پزشکی دارند با همکاری بنیاد ۱۵ خردا  از دیگر برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره گلستان طرح خانه به خانه خانه احسان مناطق آسیب پذیر طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۱۱۰ محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنت بیل گردانی نیم ور محلات

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی