Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدیان گفت:با هدف کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، تیم‌های سیار واکسیناسیون اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدارس مقطع ابتدایی مراجعه می کنند پس از دریافت رضایت از والدین، نسبت به واکسیناسیون دانش آموزان اقدام می‌شود.

او گفت: در حال حاضر در مدارسی که تعداد دانش آموزان به اندازه‌ای است که رعایت دستورالعملهای بهداشتی قابل اجرا نیست طرح زوج و فرد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر سلامت جمعیت، مدارس و خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون دانش آموزان مدارس متوسطه در حد مطلوبی است، اما در مقطع ابتدایی که دانش آموزان نیز درک درستی از رعایت توصیه های بهداشتی ندارند، واکسیناسیون از اهمیت بالایی برخوردار است.

احمدیان گفت: واکسیناسیون مقطع ابتدایی با حضور والدین و یا رضایت نامه آن‌ها انجام می‌شود.

او گفت: پس از ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمام آموزش‌ها به صورت حضوری ارائه می‌شود مگر اینکه دانش آموز مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و در معرض خطر بیماری کرونا باشد که در چنین شرایطی آموزش‌ها به صورت مجازی ارایه می‌شود.


باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون سیار واکسیناسیون دانش آموزان واکسن کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۸۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد